به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به بالا رفتن قیمت ارز در کشور گفت: دولت همانطور که موظف است از خاک و ناموس کشور و همچنین از اسلام و جایگاه ولایت فقیه دفاع کند همچنین موظف است که از ارزش پول ملی نیز دفاع کند و بالا رفتن ارزش پولی در واقع اعتبار ما را در جهان بالا می برد.

وی افزود: اگر این بالا رفتن قیمت ارز توسط دولت باشد و با بالا بردن قیمت ارز کسب درآمد کند از مردم بریدن است و کار درستی نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما اگر رشته کار از دست دولت خارج شده از مردم عذرخواهی کند و بگویند که اعتماد ما درست نبود و بر خلاف فرمایشات رهبر انقلاب بود.

قاضی پور خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور و وزرای کابینه باید صف بایستند و از مردم عذرخواهی کنند اما فکر نکنم این دولت چنین کاری کند چرا که وقتی چندین نفر از زائران کربلا که می خواستند بعد از سفر به کربلا به زیارت امام رضا(ع) بیایند در سانحه دو قطار در ایستگاه راه آهن هفت خوان سمنان در آتش سوختند عذرخواهی نکرد و این در حالی است که اگر این اتفاق در هر جای جهان می افتاد دولت ها عزای عمومی اعلام می کردند.

وی در پایان گفت: دولتمردان ما نسبت به گرانی ارز بیخیال هستند و ما دیدیم که هر دلار 300 تومان گران شد اما دولتمردان هیچ عذرخواهی هم نکردند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان