به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید محمد حسینی عضو هیات موسس جبهه یکتا و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به افزایش نرخ دلار و رسیدن آن به 4 هزار تومان اظهار داشت: دولتمردان تاکنون تثبیت قیمت دلار را از دستاوردهای بزرگ خود می دانستند و حتی در هنگام امضای برجام، هواداران را ترغیب به جشن و پایکوبی کردند که فصل جدیدی از شرایط مناسب اقتصادی فراهم شده است.

حسینی ادامه داد: عده ای از افراد ساده لوح در آن شور و شعف، اسکناس هزار تومانی و حتی 500 تومانی را در کنار و معادل دلار قرار می دادند و با این وعده های سرخرمن، شادی کاذب و ناصوابی را در مردم ایجاد کردند، در روزنامه ها و رسانه های مجیزگوی دولت تیترهایی زدند که بالاخره کلید روحانی معجره کرد، فتح الفتوح صورت گرفت و درهای رحمت به روی مردم ایران باز شد!

عضو جبهه یکتا بر همین اساس افزود: این اقدامات در حالی صورت گرفت که آن هیجانات تصنعی فرو نشسته و مردم واقعیت های زندگی را می بینند که با وجود گذشت زمان نسبتا طولانی اثری از آن وعده ها نیست و هرچه زمان می گذرد شرایط معیشتی آنها دشوارتر می شود.

وی تصریح کرد: در همین روزها یکی از اساتید مبلغ دولت که در تمامی امور خود را صاحب نظر می داند در لندن، ضمن پذیرش ناکامی دولت در امور اقتصادی و افزایش بیکاری، مذبوحانه تلاش کرد به فرافکنی و توجیه ناکارآمدی همفکران خود بپردازد و برهمین اساس اظهار فضل کرد که بخش بزرگی از اقتصاد کشور توسط نهادهایی اداره می شود که خارج از کنترل دولت است.

حسینی افزود: بر فرض درستی این مطلب مگر رئیس جمهور واقف به ساختار اقتصادی کشور نبوده است که در وقت تبلیغات ریاست جمهوری و در هنگام مذاکرات چنین قاطعانه به مردم وعده داد و حال که باید مردم نتایج ملموس آن را ببینند چنین دفاعیه های بی اساسی صورت می گیرد؟

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با بررسی روند اقدامات ضعیف دولت در سال های اخیر نمی توان بیش از این توقع و انتظاری از این مجموعه داشت خاطرنشان کرد: اگر همین مقدار که به حاشیه ها و سیاسی کاری ها می پردازند به امور واقعی مردم توجه می شد چه بسا اتفاقات مثبتی صورت می گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: با ادامه وضع موجود قطعا شق القمری رخ نخواهد داد و فقط یک نکته می ماند و اینکه حضرات با چه ترفند و به قول خودشان چه تدبیری می خواهند یک دور دیگر هم اعتماد مردم را جلب کرده و با چه فلسفه بافی هایی تقصیرات را به دیگران حواله دهند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان