به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علیمردان طالبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز یکدستگاه خودروی اتوبوس حامل 40 سرنشین دانش آموز دختر در ورودی شهر همدان و در نزدیکی میدان امام حسن مجتبی (ع) واژگون شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: فرماندار لنگرود استان گیلان در تماسی با مدیریت بحران همدان از آخرین وضعیت امدادرسانی به سانحه دیدگان واژگونی خودروی راهیان نور مطلع شد و به خاطر امدادرسانی مطلوب به سانحه دیدگان از مدیریت استان قدردانی کرد.



 



وی اضافه کرد: در این سانحه 40 سرنشین این خودرو مجروح و مصدم شدند که تمامی آنها به مراکز درمانی همدان منتقل شده که از این تعداد 16 نفر تحت درمانهای تکمیلی قرار گرفتند.



 



مدیرکل مدیریت بحران استان همدان بیان کرد: تیم های پزشکی از تمامی مصدوم این سانحه رادیولوژی، اسکن و دیگر آزمایش های مورد نیاز را دریافت کرده است.

طالبی اظهار کرد: در تماسی با فرماندار لنگرود آخرین وضعیت مصدومان و امدادرسانی صورت گرفته اطلاع رسانی شد که فرماندار لنگرود از مدیریت استان و تیم های امدادی به علت رسیدگی به موقع به مجروحان این سانحه قدردانی کرد.

بارش متناوب باران در بیشتر نقاط استان همدان از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.



 



به گزارش ایرنا، لغزندگی جاده و ناتوانی راننده یکدستگاه اتوبوس منجر به واژگونی اتوبوس حامل زائران راهیان نور در همدان شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان