رئیس اداره آموزش و پرورش کومله لنگرود گفت: 500 نفر از دانش آموزان کومله از طرح اوقات فراغت تابستانی بهره مند می شوند.به گزارش لنگرنیوز ، عبدالحسین کریمی امروز در گفت وگو با فارس اظهار کرد: آموزش و پرورش کومله 15 آموزشگاه روستایی و دو مرکز تابستانی دختر و پسر در شهر را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان آماده کرده است.



وی افزود: سالن ورزشی شهدای فرهنگیان کومله نقش مهم و ویژه ای در برگزاری کلاس های ورزشی دارد.



رئیس اداره آموزش و پرورش کومله لنگرود، انجام فعالیت تابستانی این نهاد را با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب برنامه های فرهنگی، قرآنی، ورزشی و هنری و مهارتی ذکر کرد.



به گفته وی، آموزش و پرورش کومله با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کومله توانسته است در تابستان امسال کلاس هایی در زمینه حفظ، قرائت و تجوید قرآن، رایانه، نقاشی، سفالگری و ... را به اجرا در آورد.



کریمی با بیان اینکه برنامه های تابستانی از 8 تیر ماه جاری آغاز شده است، تصریح کرد: این برنامه ها به مدت هشت هفته ادامه می یابد و تعداد 500 نفر دانش آموز از طرح اوقات فراغت تابستانی در این بخش بهره مند می شوند.



وی با اشاره به اینکه تابستان فرصت مناسبی برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای نیازهای معنوی، فرهنگی، آموزشی و مهارتی است، خاطرنشان کرد: برنامه های تابستانی با رویکرد تقویت تربیتی دانش آموزان، ایجاد نشاط و مبارزه با آسیب های اجتماعی دنبال می شود.



این مسئول برگزاری اردوهای دانش آموزی در قالب اردوهای یک روزه، طرح هجرت، محفل انس با قرآن کریم و ... را از دیگر برنامه های امسال آموزش و پرورش کومله اعلام کرد.



وی با اشاره به اسکان مسافران تابستانی در این بخش، گفت: مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان کومله با هفت سوئیت و دو آموزشگاه با 14 اتاق برای اسکان مسافران فرهنگی آماده شده است.



کریمی، یادآور شد: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان با ارائه خدمات بهتری نسبت به سال گذشته در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان