به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عزیز عاقبتی خطبه سرا از فعالان رسانه ای استان گیلان در واکنش به تصویب تحریم های ۱۰ ساله در مجلس سنای آمریکا نوشت:

پس از ماه ها مجاهدت و مبارزه و فشارهای ایمیلی انگارتعداد و نوع خودکارهای پرتابی از سوی مذاکره کنندگان کشورمان کافی و از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و موجب رنجش خاطر کدخدا شده و در نهایت باعث شد سنای آمریکا بدون هیچ رای مخالفی، بی قانونیِ موسوم به «قانون تحریم های ایران» را برای ۱۰ سال دیگر تصویب کند.

تصوصب این قانون به معنای نقض برجام از سوی آمریکا و یکی از خسارت های بزرگی است که باید جبران شود.

این تجربه ی تکراری، نتیجه ی اعتماد دولت ایران به شیطان بزرگ و عاقبت توافقی است که ضمانت اجرایی اش اعتماد به دشمنی بوده است که به فرمانده ناو جنگی اش به خاطر شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران و کشتن ۲۹۰ کودک و زن و مرد بی گناه، «مدال شجاعت» داده است.

مدتی است که توفیق زیارت چهره نورانی و خندان آقای ظریف از قاب جعبه جادویی برای ما بی سوادهای جهنمی میسر نیست. اما همچنان منتظر واکنش و اقدام مناسب از سوی مسئولین عزیز کشورمان هستیم تا علاوه بر جبران همه ی خساراتِ هنگفت مادی و علمی، خسارت بزرگتری را که با تحمیل سازش و اعتماد به شیطان بزرگ به بار آورده و موجب تحقیر ملت آزاده ی ایران شده است را جبران کنند.

هر چند همچون همیشه هزینه های جبران خسارات وارده بر تأسیسات صنعت هسته ای، بر دوش مردم فرودست و بیت المال خواهد بود، و نه قهرمانان دیپلماسی و اصلاحات و رفسنجانیونیسم و جنبش سبز و مابقی ذوق مرگ شدگان!

آقای روحانی و تیم مذاکره کننده! اکنون زمان عذرخواهی شماست.

عذرخواهی کنید از رهبر انقلاب که به نصایحشان توجه نکردید.

عذر خواهی کنید بخاطر وعده های پوچ  و…

عذر خواهی کنید بابت خسارت های بزرگ.

و عذر خواهی کنید برای رکود، گرانی، دلار ۴۰۰۰ تومانی، افزایش نرخ بیکاری، فقیر تر شدن ملت در دولت شما، توهین به  منتقدین.

سینه چاکان برجام که به خیابانها ریختید و شادی کردید؛ دوستانی که به احترام ظریف ایستاده بودند؛ دیگر بس است

بنشینید،

بازی تمام شد، ما باختیم.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان