به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، هیئت شاهد متوسلین به حضرت موسی بن جعفر (ع) لنگرود در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا بیانیه ای را صادر کرده است.



متن بیانیه را در زیر بخوانید.



بسم الله الرحمن الرحیم



عزت امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدای والامقام است و پایمال کردن آن با تسلیم در مقابل شیطان بزرگ خیانت به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.



امید آن داریم با عبرت گرفتن از نتیجه اعتماد به دشمن و گره زدن اقتصاد و مشکلات کشور به بیگانگان، با سرمشق قرار دادن منویات امام خامنه ای و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در جهت اقتدار همه جانبه کشور بدون دل بستن به بیگانگان تلاش شود.



خطاب به دشمنان قسم خورده ملت و جیره خواران داخلی شان اعلام می داریم که هرگز تسلیم استکبار و شیطان بزرگ آمریکا نخواهیم شد و راه سرخ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دورنمای حرکت ما تا تحویل انقلاب به حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.



در پایان ضمن محکوم کردن بدعهدی جدید و مسبوق به سابقه آمریکایی ها و هم پیمانانشان، تبعیت کامل خود را از رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام داشته و از دولت و مجلس محترم خواستار واکنش مناسب و انقلابی در مقابل این نقض عهد دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران هستیم.



والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان