به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، صاحب رهبر فعال سیاسی گیلانی در یادداشتی تحت عنوان ” برجام کثیف آمریکاییها ” نوشت: آمریکایی ها در قضیه مذاکرات هسته ای شخصیت و احترام کاذب به دولت روحانی و ظریف دادند.آن جلسات و مذاکرات هسته ای و احترام ها همه، از پیش برنامه ریزی شده وهمه ساختگی و صناعی بود. آنها دولت روحانی و ظریف را کودکانی دیدند که با آب نبات چوبی میتوان هویت و علم ودانش یک ملت را با واسطه انها تخلیه و مصادره نمود.

در کشور امریکا مرکز اصلی تمام تصمیم گیری ها برنامه ریزی ها درپشت پرده صورت می گیرد و رییس جمهور توسط سازمان سیا انتخاب و معرفی می گردد. رییس جمهور مسئول سیاست های پشت پرده و دیکته شده بی چون و چرای سازمان جنایتکار سیا است.

در واقع اروپا و بخشی از دنیا و سازمان ملل و…به عنوان یک وزارتخانه سیا و مجری سیاست ها سیا می باشند.فراز ونشیب های هسته ای و طولانی مدت ایران محصول سیاست های از پیش تعیین شده سیا بود.آمریکاییها در سازمان سیا جنایت کارترین نیرو های انسانی و در عین حال با تجربه ترین نیرو ها از هر قشر مذهبی و غیر مذهبی,روانشناس,نظامی, سیاسی وغیره……را در اختیار دارند و حتی برای پنجاه سال امریکا و دیگر کشور ها برنامه ریزی می کنند.

ظریف و دولت روحانی بسیار علاقه مند و مستانه روی میز مذاکرات نشستند و دشمن شناس نبودند و به توصیه های رهبر انقلاب کم توجهی کردند و الا اینقدر در مساله هسته ای ایران متضرر نمی شد. آمریکایی ها قبلا ایران را در تحریم های اقتصادی, پولی قرار دادند و فقط زمینه را آماده کردند که یک دولت بی تجربه را مقابل خود ببینند.

ملتی در تنگنای اقتصادی و حصر مالی و پولی شادمان از این عقد نامه شدند اما آمریکاییها گرگ باران دیده و اگاه از وضع موجود ایرانیان می گفتند چون در ضعف قرار گرفته اند سر میز نشسته اند آنها می دانند که چه می کنند با برنامه ریزی آمدند. و وقتی خرشان از پل گذشت برنامه های بعدی شان را روی میز گذاشتند ما باید هوشیار و زیرک باشیم نه اینکه برای تصمیم گیریهای کلان کشور با عقل کودکانه راه برویم.

سازمان سیا جنایتکار به مردمان کشور خودش هم رحمی نمی کند نباید به احترام و لبخند آنها دل بست آنها وقتی منافع شان ایجاب کرد در کشور خودشان ساختمان های دو قلوی منهتن نیویورک با ۵ الی۷ هزار انسان یک لحظه به خاکستر تبدیل کردند و اثری حتی از یک انسان زخمی بر جای نماند انقدر مردم کشورشان را مسلح وکشور خود را ناامن نموده اند که پانزده روز قبل دادستان امریکا اعلام نمود سالی ۳۲ هزار قتل در ایالات متحده امریکا صورت می گیرد.

آن جانوران امریکایی می دانند و علم انرا دارند که سیگار و مصرف مشروبات الکلی عامل بسیاری از بیماریهای قلبی,عروقی,سرطان ومرگ هزاران امریکایی در سال بوده اما فقط به خاطر عده ای از سرمایه داران کشور که منافع انها تامین شود هر گز حاضر نیستند کار خانجات تولید سیگار و مشروبات الکلی را تعطیل کنند.انها بعد از برجام مرگ تدریجی را برای ملت ایران تدارک دیده اند که می بینیم بعد از برجام مردم افسرده تر,گرسنه تر و نیازمندتر شده اند اگر وضع مردم بهتر شده دنبه,قلومپه مردم کو!!!دولت روحانی طوری تبلیغات نموده است که دست غیب و نجات بخش امریکا بزودی بر سر ملت ایران کشیده در حالی تدارک وسیع امریکا در دنیا راهکار های جدید برای بدبختی هر چه بیشتر مردم ایران است و تجدیدتحریم ده ساله ایران مبین این مدعاست.

سیاست داخلی امریکا برای کشورش مستبدانه وهمراه با انواع جنایات وسیاست خارجی اش کشتار,اختلاف افکنی,عقب ماندگی,جنگ ودرگیری قومی,مذهبی و…می باشد.امریکا از سیاسیون وانقلابیون مخالف خودشان بیشترین بهره برداری را نموده وسپس انها را قربانی مطامع جنایتکارانه خودشان می کند ونیز دوستانش را با تمام خوش خدمتی ها بدتر از مخالفین اش در زمان لازم قربانی ونابود می کند و به هیچ چیز جز منافع خود نمی اندیشند امریکا حتی در درون کنگره مخالف پرورش داده تا در زمان مناسب از انها استفاده کند.

آمریکا در دوران تحریم تمام کشورها,بانکها ومراکز اقتصادی دنیا را همسو نمود اما چگونه بابک زنجانی در دوران احمدی نژاد با ان وسعت نفت می فروخت و امریکا مانع نمی شد این نشان می دهد که امریکا خود فردی مثل بابک زنجانی را شناسایی نموده میدان داد ودر موقع لزوم اورا برای اهدافش قربانی نماید تا فردی مثل احمدی نژاد رابا این وسعت عظیم تخریب و نابود کنندامریکا می توانست جلوی بابک زنجانی را بگیرد تا حتی نتواند یک بشکه نفت  بفروشد ولی مانع نشد،واین جای سوال است.

امروز حتما برای خود بابک زنجانی جای سوال است که چرا امریکا جلوی او را در دنیا نمی گرفت تا این همه معامله نفتی انجام دهد در واقع برنامه ریزی سازمان سیا بوده تا احمدی نژاد فاسد اقتصادی در ایران و دنیا معرفی نماید.قبل از تعطیل شدن هسته ای، دنیا، ایران را قدرتمند میدید بعد از تعطیل شدن هسته ای ،دنیا ایران را رها کرد وبی اعتنا چون زهر مار را گرفتند و می دانند که این مار دیگر مار نیست از نشستن با ایران در جلسات امتناع می کنند و دیگر نه روحانی را می بینند و دیگر امریکا و اروپا به ظریف احترام واستقبال نمی کنند چون خرشان رابا وجود این دولت که مغز کودکانه دارد از پل گذراندند،اگر هم امروز چندکشور با ایران قراردادهایی می بندند فقط برای منافع خودشان است برای اینکه اجناس شان را به ایران بفروشند.آنها هیچ وقت تکنولوژی شان را به ما نمی دهند.
انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان