به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار شهرستان لنگرود در همایش روز دانشجو که پیش از ظهر امروز به صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: اگر اصل حادثه و دلیل ثبت روز 16 آذر گفته نشود ممکن است به فراموشی سپرده شود که روز بزرگداشت دانشجو برای تکرار آن اتفاق است.



 



سید رضا جواد پور بابیان اینکه کسانی که مخالف آزادی هستند لاجرم در مسیر استبداد هستند، گفت: دانشجو باید نسبت به امریکا و نفوذ استکبار در کشور حساس باشد.



 



وی افزود: روز دانشجو باید روز وحشتناک و ترسناک برای امریکا باشد نه روز شادمانی و خوشحالی آنان، در این روز باید حقایق گفته و مردم نسبت به اعمال استکبار علیه انقلاب آگاه شوند.



 



نماینده عالی دولت در لنگرود با تأکید بر اینکه باید در مقابل زیاده روی استکبار ایستادگی و مقابله کنیم، تصریح کرد: باید فضای انتقاد و فعالیت قانونی تشکل ها با دیدگاه های مختلف فراهم شود تا در راستای اهداف انقلاب و مقابله بانفوذ دشمن دیدگاه های خود را مطرح کنند و انتقاد صحیح باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و کسانی که با عنوان انتقاد هتاکی می کنند به عنوان ضد ارزش شناخته شوند.



 



جواد پور مبارزه انقلاب ایران با استکبار و امریکا را پایان ناپذیر اعلام کرد و گفت: باید به حدی قوی و مقتدر باشیم که کسی به فکر حمله و توهین به ملت ایران و انقلاب نباشد.



 



فرماندار لنگرود بابیان اینکه باید دیدگاه های مختلف در کنار هم اهداف مشترک انقلاب را دنبال کنند، تصریح کرد: لازم است شرایطی فراهم شود که تمایل به خدمت در نخبگان جامعه بالا رود.



 



وی سرمایه اصلی نظام را مردم معرفی کرد و افزود: ارتباط بین حاکمیت و مردم نقش اساسی و مهم در انقلاب است و اگر این ارتباط قطع یا سست شود حکومت را دچار اضمحلال می کند.



 



نماینده عالی دولت در لنگرود تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشور در برابر دنیا مقتدرانه سخن می گویند به خاطر حضور و پشتوانه مردم انقلاب اسلامی ایران است.



[gallery columns="1" size="large" ids="70993,70994,70995,70996,70997,70998,70999,71000,71001,71002,71003,71004,71005"]



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان