عصر دیروز چهارشنبه اعضا شورای لنگرود ، در جلسه ای فوق العاده ، افشین گلباغی را به عنوان شهردار لنگرود انتخاب کردند.

به گزارش لنگرنیوز ، صبح روز دوشنبه هفته جاری رحمان انصاری شهردار لنگرود ، نامه استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی لنگرود کرد و به گفته برخی از اعضا شورا لنگرود ، انصاری به دلیل مشکلات روحی و خانوادگی استعفا داده است.

بعد از این استعفا ، برخی از مردم دلیل استعفا را چیز دیگری غیر از خستگی و مشکلات خانوادگی اعلام می کنند که البته باید این امر توسط شورا و مسئولین شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

شاید یکی از کسانی که میتوان از آنها در این خصوص سوال کرد شخص یا اشخاصی بودند که از انصاری حمایت می کردند و در اکثر مراسم ها اعلام می کردند که آنها انصاری را به شورا لنگرود فقط پیشنهاد دادند که متاسفانه یا خوشبختانه ، شورا هم آن پیشنهاد را سهوا یا عمدا قبول کرد چون آن شخص یا اشخاص حتما با انصاری آشنایی بیشتری داشتند.

بعد از استعفای انصاری ، شورا لنگرود تقی شریفی مسئول حراست شهرداری لنگرود را به عنوان سرپرست انتخاب کردند که عمر سرپرستی شریفی کمتر از 72 ساعت بود.

عصر دیروز چهارشنبه اعضا شورای لنگرود ، در جلسه ای فوق العاده ، افشین گلباغی را به عنوان شهردار لنگرود انتخاب کردند ، البته تا زمانی که حکن افشین گلباغی تایید شود شریفی به عنوان سرپرست کار خود را انجام میدهد.

افشین گلباغی که پیش از این یکی از اعضای شورا به شمار می آمد  در سابقه کاری خود عضو هیئت رئیسه دفتر نمایندگی نظام مهندسی لنگرود در دودوره دوم و سوم و همچنین ریاست آن را برعهده داشته است.

گلباغی دارای مدرک کارشناس ارشد عمران – راه ترابری است ، و مدرک کارشناسی خود در رشته مهندسی عمران را از دانشگاه گیلان دریافت نموده است.

به گفته منابع آگاه ، در این جلسه منوچهر مهدی پور ، رقیه سروری ، اصغر حجامی و مهرداد زحمتکش رای سفید دادند و از جلسه خارج شدند.

 سید عبداله میرموسوی بارکوسرایی یکی از اعضای علی البدل شورا ، به جمع 9 نفره شورا و جایگزین افشین گلباغی خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان