به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین که شامگاه گذشته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: نام گذاری روزها به جهت بالا بردن دانش و آگاهی جامعه و زمینه و انگیزه ای در بعد جهانی و ملی دارد.



 



وی بابیان اینکه در هفته و روز خاصی به صورت ویژه نارسایی ها، اقدامات و توفیقات بررسی می شود، اظهار کرد: روز جهانی معلولین نیز فرصتی برای ارزیابی از جامعه ای است که به ظاهر ادعا می کنند هیچ محدودیتی به لحاظ جسمی ندارند.



 



سید رضا جواد پور ادامه داد: از بین رفتن کرامت، شرافت، محبت از محدودیت های اساسی است و آن هایی که به جامعه آسیب و امنیت را از جامعه می گیرند درواقع محدودیت دارند و به حال زار آنان باید گریست.



 



فرماندار لنگرود بابیان اینکه معلولان علی رقم محدودیت های جسمی خلاقیت های شگرفی دارند، تصریح کرد: واقعیت این است که هیچ کدام از این افراد جامعه موجبات ناهنجاری را به وجود نمی آورند.



 



وی با اشاره به اینکه به تفریح، آموزش و ورزش معلولان باید توجه بیشتری شود، اذعان کرد: کمک کردن و یاری رساندن به جامعه معلولان این است که باید بسترهای لازم را فراهم و تلاش کنیم آنان وارد صحنه اجتماع شوند.



انتهای پیام/



 



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان