این نشست ،در آخرین ساعات هفته گذشته با هدف طراحی راهکارهای عملی و در عین حال قانونی برای جلوگیری از اشاعه این نوع قانون شکنی ها و هنجار شکنی ها برگزار گردید .

به گزارش لنگرنیوز به نقل از ۸دی نیوز نشستی ویژه از سوی هیئتها و تشکلهای مذهبی شهرستان رشت در زمینه بررسی گسترش مفاسد علنی و سازمان یافته در رشت و استان برگزار گردید.

 

این نشست ،در آخرین ساعات هفته گذشته با هدف طراحی راهکارهای عملی و در عین حال قانونی برای جلوگیری از اشاعه این نوع قانون شکنی ها و هنجار شکنی ها برگزار گردید .

 

اعضای این جلسه با تاکید بر تقویت نهادهای قانونی ، استفاده از توان بالقوه اعتقادات مذهبی مردم استان را در مسیر مطالبه گری از مسئولین امری ضروری دانستند.

یکی از اعضای شرکت کننده در این جلسه درباره تصمیمات گرفته شده در آن به خبرنگار ۸دی نیوز گفت:در این نشست برنامه ای گام به گام طراحی و سپس تصمیم گرفته شد بر اساس وصیتنامه الهی – سیاسی حضرت امام خمینی(ره) (که توصیه اول ایشان مراجعه به نهادهای قانونی جامعه بوده است) ، گام اول در این مسیر دیدار با مسئولین نهادهای قانونی باشد که وظیفه ذاتی آنها برخورد با اینگونه هنجارشکنی هاست ، و این دیدار در چند روز آتی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در صورت بدون نتیجه ماندن این گفتگوها یقیناً قسمت دوم فرمایش حضرت امام که توصیه ایشان ” انجام به وظیفه انقلابی” بوده است تحقق پیدا خواهد نمود. زیرا به نظر می رسد برخی با برنامه ریزی دقیق سعی می کنند شهرستان رشت و استان گیلان که همواره در صف اول ارادت به اهل بیت و آرمانهای انقلاب بوده است را بعنوان شهری که مظهر فساد است تبدیل و تبلیغ کنند. لذا برخورد مناسب با جریحه دار کنندگان عفت عمومی خواسته مردم مومن گیلان است ودر این زمینه هیئتها و تشکلات مذهبی استان وظیفه مطالبه گری از مسئولین و اقدام عملی در احیای فریضه امر به معروف و برخورد با منکرات (خصوصاً سازمان یافته) را با جدیت دنبال خواهند نمود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان