به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مراسم تودیع مهندس راوک پورجعفر رئیس سابق اداره پژوهش و فناوری و معارفه دکتر سعید روحی رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود عصر دیروز (سه شنبه) برگزار شد.



 



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ضمن قدردانی از زحمات مهندس پورجعفر، گفت: امیدواریم این انتصاب، زمینه گسترش فعالیت های حوزه پژوهشی را فراهم آورده و شاهد اعتلای روزافزون این واحد دانشگاهی باشیم.



 



دکتر امیرحسین فیروزان با توجه به اهمیت پژوهش و فناوری افزود: باید با همدلی و کمک از این فرصت جهت اطلاع رسانی از دستاوردهای علمی و توانمندی های واحد، مسیر رشد و شکوفایی را هموارتر کنیم.



 



وی با اشاره به توانمندی های علمی و پژوهشی رئیس جدید پژوهش و فناوری، گفت: امیدوارم در سایه وفاق همگانی بیش ازپیش در شکوفایی و توسعه دانشگاه تلاش نموده و در تحقق اهداف عالیه سازمان مثمر ثمر باشیم.



 



در این جلسه مهندس پورجعفر رئیس سابق اداره پژوهش و فناوری ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه همه مسئولان اظهار کرد: از دکتر فیروزان در مدت تصدی در اداره پژوهش و فناوری قدردانی نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در حد توان، همچون سنوات قبل را در تحقق اهداف دانشگاه و اعتلای روزافزون واحد دارد.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="71873,71874,71875"]
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اقتصاد مقاوتی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان