به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ذبیح نیک فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان به وعده انجام نشده رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور در خصوص عدم افزایش 3 درصدی نرخ تضمینی خرید برگ سبز چای اشاره داشت و اظهار کرد: ما منتظر هستیم تا وعده رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور در خصوص افزایش خرید برگ سبز چای به 10 درصد عملی شود.

وی بابیان اینکه ما از نوبخت انتظارات بیشتری در خصوص چای داریم، افزود: بنده شخصاً با رئیس جمهور در رابطه با چای و چای کاران به صحبت کرده ام اما آقای روحانی ساماندهی مشکلات چای و خدمات مربوط به آن را به نوبخت، رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور ارجاع دادند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک ها و مساعدت ویژه نوبخت به گیلان و صنایع وابسته آن در استان گفت: افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای از وعده هایی نوبخت است و ما منتظریم تا این وعده عملیاتی بشود و دولت برای آن اعتبارات لازم را تدارک ببیند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه صنعت چای متعلق به شمال کشور است، بیان کرد: مسئولان باید به این محصول استراتژیک شمال کشور نگاه ویژه ای داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه صنعت چای نیازمند حمایت های بیشتری است، گفت: خوشبختانه نگاه دولت به چای در سال های اخیر خوب بوده اما ما نیازمندِ حمایت بیش ازپیش دولت در بخش چای کاری ازجمله افزایش نرخ خرید هستیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان