به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رئیس دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود عصر امروز در مراسم جشن فارغ التحصیلی 246 نفر از دانش آموختگان دانشکده مذکور در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری، اظهار کرد: برای پرورش دانشجویان تمام توان خود را به کار بستیم تا افرادی توانمند برای خدمت در حوزه بهداشت کشور تربیت شوند.

ایرج نیکوکار با اشاره به فعالیت دانشکده پیراپزشکی لنگرود افزود: دانشکده مذکور در رشته های علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، اتاق عمل و بیهوشی در مقطع کارشناسی و زیست فناوری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد دارای دانشجو است.

وی با اشاره به فارغ التحصیلی 246 نفر از دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود تصریح کرد: از این تعداد 39 نفر فارغ التحصیل رشته پرستاری، 29 نفر فارغ التحصیل رشته مامایی، رادیولوژی پیوسته و ناپیوسته 40 نفر، علوم آزمایشگاهی پیوسته و ناپیوسته 43 نفر، هوش بری پیوسته و ناپیوسته 50 نفر و اتاق عمل پیوسته و ناپیوسته 55 نفر هستند.

رئیس دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود افزود: دانشجویان این دانشکده در رشته پرستاری و مامایی در مقطع کارشناسی و پرستاری سالمندان در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

وی از راه اندازی رشته علوم سلولی کاربردی و مهندسی بافت در مقطع دکترای تخصصی در دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود خبر داد و تصریح کرد: تاسیس دانشکده فناوری نوین علوم پزشکی در این مجموعه از تاکیدات رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

نیکوکار با اشاره به تحصیل بالغ بر یک هزار دانشجو در دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: از این تعداد دانشجویان 250 نفر جدیدالورود هستند.

به گفته وی دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود دارای آزمایشگاه مرکزی تحقیقات فناوری نوین علوم آزمایشگاهی، آزمایشگاه شیمی و بیوشیمی، آزمایشگاه میکروب شناسی و انگل شناسی، آزمایشگاه ایمنی شناسی و هماتولوژی و آزمایشگاه فیزیک برای کار عملی دانشجویان است.

این مسؤول آغاز فعالیت دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود را در سال 84 با دو رشته عنوان کرد و یادآور شد: دانشکده پیراپزشکی لنگرود در سال سال 87 با چهار رشته علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، اتاق عمل و بیهوشی تاسیس شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان