همانطور که در چند سال پیش خطاب به آن فرد لبنانی گفتم، کسانی که مذهب خدشه وارد می کنند از ابن ملجم مرادی ملعون کمتر نیستند، اکنون نیز حرفم را تکرار می کنم.به گزارش لنگرنیوز ، اخبار رسیده از شهر مقدس قم حاکی از آن است سید «کمال حیدری» که چند ماهی است ادعای مرجعیت کرده، چندین بار نظراتی مطرح کرد که این نظرات باعث آن شده که دشمنان اهل بیت علیهم السلام به خود اجازه دهند شبهاتی علیه مذهب شیعه وارد سازند.

2

اخیرا از سید «کمال حیدری» کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن وی "لعن" زیارت عاشوراء را زیر سؤال برده و ادعا می کند که سندیت ندارد.

وی در این کیلیپ ادعا کرده که "لعن" از قرن هفتم یا هشتم وارد زیارت عاشورا شده است، فلذا این لعن اساس علمی و مبنای تاریخی ندارد!

در همین راستا خبرنگار شیعه آنلاین در تماسی با برخی فقها و علمای حوزه علمیه قم مقدس و نجف اشرف خواستار آن شد که مواضع خود را اعلام کنند.

خبرنگار شیعه آنلاین در تماسی با دفاتر حضرات آیات عظام وحید خراسانی، سید علی سیستانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، صادق شیرازی، نوری همدانی، بشیر نجفی و هاشمی شاهرودی، این موضوع را با دفاتر این مراجع عظام مطرح کرد و آنان بلافاصله به این موضع واکنش نشان داده و گفتند: سند زیارت عاشوراء سندی است که هیچ کس نمی تواند به آن خدشه ای وارد کند.

حضرت آیت الله شیخ «بشیر نجفی» از مراجع نجف در واکنش به این موضوع گفت: همانطور که در چند سال پیش خطاب به آن فرد لبنانی گفتم، کسانی که مذهب خدشه وارد می کنند از ابن ملجم مرادی ملعون کمتر نیستند، اکنون نیز حرفم را تکرار می کنم.

از سوی دیگر علمای عراق از جمله، شیخ هادی آل راضی، سید عبدالکریم قزوینی، شیخ جلال الدین صغیر، شیخ عبدالمهدی کربلائی، سید مهدی بحرالعلوم و سید احمد صافی علیه این موضوع واکنش نشان داده و از مردم خواستند که گول فتنه ها را نخورند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان