به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با شهرنوشت، با تاکید بر اینکه نه در مجلس دهم بلکه در سنوات گذشته نیز شاهد بودیم نمایندگان شهرستان ها بیشتر از نمایندگان تهران به فکر شهروندان شهرشان هستند، تصریح کرد: حساسیت های نمایندگان تهران می توانست به جای مسائل سیاسی به مسائل رفاهی شهروندان اختصاص یابد.
نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسائل گوناگون حاکی از طیف گسترده فعالیت های سیاسی نمایندگان تهران در مجلس است، افزود: بی شک این نمایندگان از ابتدای آغاز به کار مجلس دهم می توانستند به گونه دیگری اقدام کنند تا فرصت سوزی ها رخ ندهد.
بائوج لاهوتی با اشاره به اینکه فراکسیون مدیریت شهری در تلاش است تا با تصویب لایحه آلودگی هوا بار دیگر قانون 5 ساله معاینه فنی خودروها را به دو سال کاهش دهد، خاطر نشان کرد: اگر حساسیت های نمایندگان تهران به این لایحه نه از بعد سیاسی بلکه از بعد فنی و کارشناسانه می بود بی شک تاکنون شاهد اصلاح این قانون بودیم.

 

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تهران کلانشهری است که بیش از سایر شهرها گرفتار آلودگی هوا است، اما اصلاح قانون معاینه فنی خودرو که به نفع تهرانی ها است بیشتر از سمت نمایندگان سایر شهرها پیگیری شده است، بیان کرد: چه در دولت کنونی و چه در دولت های پیشین اینطور به نظر می رسد که نمایندگان شهر تهران از میزان فعالیت های نمایندگان شهرهای دیگر باز می مانند و بیشتر فعالیت هایشان معطوف به جناح بندی های سیاسی می شود. معضلی که متضرر اول و آخر آن شهروندان هستند.

 

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان