به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان که دیروز (پنج شنبه) در بیت امام جمعه لنگرود برگزار شد، گفت: جایگاه ائمه جمعه جایگاه ویژه ای است که اگر نباشد منطقه ناقص خواهد ماند.



 



وی وجود ائمه جمعه را مایه آرامش و مشکل گشای منطقه دانست و اظهار کرد: ائمه جمعه باید عادل بوده و هر لحظه سعی کند به عدالت لطمه ای وارد نشود و وظایف خود را به خوبی در جامعه انجام دهد.



 



آیت الله زین العابدین قربانی ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی که در دنیا زبانزدنی است در راس آن ولی امر مسلمین قرار دارد که ائمه جمعه منصوب از طرف ایشان نیز به تبع آن از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند که هر کار خوب سرافرازی رهبر را به دنبال دارد.



 



استاندار گیلان نیز در این گردهمایی گفت: این گردهمایی ها در جهت اندیشیدن راهکارهایی در راستای ایجاد همدلی و همزبانی بیشتر در جامعه است.



 



وی با بیان اینکه دو قطبی بودن معنا نداشته و نباید جامعه دو قطبی شود، افزود: همه ما باید در زیر یک پرچم و ولایت فقیه قرار گیریم و ملزم هستیم از ولی فقیه تبعیت کنیم.



 



دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم به ارائه گزارشی از وضعیت استان پرداخت و تصریح کرد: نرخ بیکاری از 15.6 در پایان سال 91 به 11 درصد در سال 94 کاهش یافته و در بخش صنعت هم دومین استان در استفاده از تسهیلات اداری هستیم.



 



وی ادامه داد: در بحث کشاورزی هم 61 درصد اضافه تولید داشتیم که دولت 146 میلیارد تومان یارانه چای پرداخت کرده که این نیز در نوع خود در تاریخ بی نظیر است و امسال دولت یارانه خود را پرداخته و در خصوص چای سنواتی هم اقداماتی انجام شده که به چایکار ضربه ای وارد نشود.



[gallery columns="1" size="large" ids="72506,72507,72508,72509"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان