نکته قابل تامل عدم دقت نویسنده سایت نماینده لنگرود است و کلمه ای که در لنگرنیوز به صورت اشتباه درج شده بود (اضافه که به اشتباه اضفه منتشر گردید ) را نیز تصحیح نکرد و شاید بتوان گفت نویسنده و یا کپی کننده کلا خبر را نخوانده است و فقط کار کپی را انجام داده است که در شکل زیر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.





به گزارش لنگرنیوز ، چند روز پیش خبری با تیتر ، کمک ۵۵ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در سایت لنگرنیوز منتشر شد که این خبر توسط خبرنگار لنگرنیوزدر گقت و گو با رئیس ستاد دیه شهرستان لنگرود تنظیم شده است.



سایت نماینده لنگرود با عدم اجرای قانون کپی رایت جرائم سایبری این خبر را منتشر کرده است .



نکته قابل تامل عدم دقت نویسنده سایت نماینده لنگرود است و کلمه ای که در لنگرنیوز به صورت اشتباه درج شده بود (اضافه که به اشتباه اضفه منتشر گردید ) را نیز تصحیح نکرد و شاید بتوان گفت نویسنده و یا کپی کننده ،  خبر را نخوانده است و فقط کار کپی را انجام داده است که در شکل زیر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.



با توجه به تصویب قانون جرائم رایانه ای در ایران و بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری مطلب از وب سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد .





فصل سوم ـ سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه



ماده (12) هرکس به طور غیرمجاز داده ای متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

منبع : پلیس فضای تولید و تبادل داده جمهوری اسلامی ایران



1





2

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان