به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود به مناسبت نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد.



متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم



ان تنصر ا... ینصرکم و یثبت اقدامکم



مشیت الهی بر آن است زمانی که بندگان او با یک اراده قوی بخواهند دین خدا را یاری کنند خداوند هم قدم هایشان را استوار می سازد



نه دی تجلی اراده مردم به پا خواسته ای است که در برابر تمامیت خواهان و ایادی شیطان بزرگ و عروسک های بازی خورده غرب بپا خواستند.



9 دی برآیندی از تجربه بیش از یک صد سال قیام های خونین این ملت خداجو است که با کوله باری از حوادث تلخ و شیرین، قیام های کوچک و بزرگی؛ فتوای میرزا رضا شیرازی، قیام میرزا کوچک خان جنگلی، قیام مشروطه، سرکوبی نهضت انقلاب در سال 1342 و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و توطئه های خائنانه استکبار در واقعه کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، حمله وحشیانه هواپیماهای آمریکایی در طبس، توطئه منافقین کوردل و بنی صدر، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، دفتر نخست وزیری و... را در پرونده خود دارد.



حماسه بزرگ 9 دی در حقیقت هزیمت فتنه 88 و نمایش صحنه اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در حساس ترین مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی و کشور است.



در این روز ملت ایران یک بار دیگر به جهانیان اثبات نمود؛ آنجا که پاسداری از دین و انقلاب و اسلام و ولایت مطلقه فقیه باشد همچون سبک بالان عاشق که شهد شهادت نوشیدن سنگ های خود را بر سر اصحاب ابرهه خواهند زد تا درس عبرتی برای زیاده خواهان استکبار باشد.



اکنون که در مقطع حساس تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم، از سویی دشمنان قسم خورده، تمام قد در برابر انقلاب ایستاده و سعی در محو نمودن آن در معادلات سیاسی در سطح منطقه و جهان را در مخیله خود می پرورانند و از سوی دیگر با شکل گیری جبهه مقاومت و بیداری اسلامی از سوریه تا یمن و از افغانستان و پاکستان تا قلب آفریقا، تلاش برای در هم کوبیدن آن دارند، ما فرزندان خمینی (ره) و سربازان جان برکف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)، ضمن محکوم نمودن جریان فتنه و سران آن، از دستگاه قضایی تقاضا داریم به دلیل مشارکت آنان در اقدام براندازانه نظام، برخوردی قاطع داشته و اشد مجازات را برای سران فتنه خواستاریم. والسلام علیکم ورحمه الله



جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان