به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: نشست جمع خوانی کتاب ویژه کودک و نوجوان با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتاب در بخش کودک کتابخانه عمومی شمس لنگرودی برگزار می شود.



 



وی با بیان اینکه در این نشست تعداد کثیری از نوجوانان، ضمن بازدید ازکتابخانه به جمع خوانی کتاب های خوانده شده پرداخته و لحظات شاد و بیادماندنی در این کتابخانه رقم زدند، افزود: مهارت خواندن گروهی در جمع و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه مفید از اهداف بارز این گونه نشست ها می باشد.



 



فاطمه اسماعیل پور گفت: هدف از جمع خوانی، فقط روخوانی کتاب نیست بلکه تشویق و ترغیب و ایجاد انگیزه است که کودکان و نوجوانان با خواندن متن، با زیبایی های کتاب آشنا شده و در نهایت مخاطبان را به خواندن تشویق می کند.



 



وی تصریح کرد: در آغاز این برنامه جمع خوانی آموزش های لازم در خصوص اهمیت مطالعه و مهارت های خواندن و نقش آن در زندگی روزمره به کودکان داده شد تا آن ها ضمن یادگیری، اهمیت بیشتری به مطالعه و کتابخانه بدهند.



 



رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنگرود از برگزاری کلاس قصه گویی در کتابخانه عمومی شمس لنگرودی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت قصه گویی و نقش آن در پیوند دادن کودکان به خواندن و دنیای کتاب، برنامه ای با این موضوع در بخش کودک کتابخانه برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان