به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرپرست هیئت ورزش های همگانی گیلان امروز در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی که در فرمانداری لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: ایران ازنظر شادانی در جهان د سطح پایینی قرار دارد و می توان با برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی شورونشاط در جامعه ایجاد و برقرار کرد.



 



مریم بخشی گفت: ورزش های همگانی محدودیت سنی ندارد و همه اقشار می توانند در این شورونشاط شرکت کنند.



 



وی بابیان اینکه لنگرود بسیار زیبا و دارای شرایط اقلیمی مناسبی است، افزود: چند مسیر برای پیاده روی خانوادگی پیشنهاد شد که مسیر میدان معلم از طرف جاده لیلاکوه به سمت میدان طبیعت (پارک فجر) در نظر گرفته شد.



 



سرپرست هیئت ورزش های همگانی گیلان تصریح کرد: در این همایش می توانیم بلیط فروشی را به روش الکترونیکی و برای نخستین بار انجام دهیم که موجب می شود تا نیروهای انتظامی بتوانند وظیفه اصلی خود را انجام دهند و وقت آنان در ارائه بلیط و ازدحام از بین نمی رود.



 



بخشی بابیان اینکه مردم به ذوق جوایز در همایش های پیاده روی شرکت می کنند، اظهار کرد: جوایز باید قبل از برگزاری همایش، آماده شدن بلیط و تبلیغات محیطی مشخص گردد.



 



به گزارش لنگرخبر، همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما، ۱۵ بهمن در شهرستان لنگرود برگزار که اجرای موسیقی پاپ، اجرای طنز، تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم، مولودی خوانی، اجرای مسابقه و اجرای حرکات نمایش رزمی و ... ازجمله برنامه های جانبی همایش است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان