به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در نخستین جلسه شورای راهبردی  سمای واحد لنگرود اظهار کرد: نیروی انسانی جوان و خلاق، برگزاری دوره های خلاقیت زیر نظر معلم متخصص و کلاس های فوق برنامه از نقاط قوت مدارس سما لنگرود است.



 



دکتر امیرحسین فیروزان با اشاره به رسالت و جایگاه سما، گفت: رسالت اصلی سما مهارت محوری است که باید با در نظر گرفتن ارتقای سطح کیفی در سطوح دانش آموزی به این مهم دست یافت.

وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر خانواده ها در سطح شهرستان از مدارس سما باید مدیران و دبیران خود را در بین رقبا به ارزیابی بگذاریم تا از این طریق بتوانیم به بهترین بهره وری ممکن برسیم.

رئیس شورای راهبردی سما لنگرود با تأکید بر کیفی سازی و نوآوری و مهارت محوری، خاطرنشان کرد: مجموعه سما باید برنامه ای مدون برای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داشته باشد چراکه مجموعه ای در حال رشد و پویا خواهد بود که دارای برنامه ریزی دقیق و منسجم باشد.



 



فیروزان افزود: تمامی امکانات دانشگاه واحد لنگرود در جهت پیشبرد اهداف آموزشی در اختیار مجموعه سما بوده و این مجموعه باید با تمام ظرفیت های ممکن به عنوان یکی از برندهای مطرح در سطح شهرستان تبدیل شود.



 



وی گفت: با توجه به عقد تفاهم نامه همکاری با اداره آموزش وپرورش شهرستان لنگرود در حال حاضر گسترش معاونت سما از سوی مدیریت آموزش و پروش به این دانشگاه پیشنهادشده که رایزنی ها لازم جهت بسط و توسعه مدارس سما و تشکیل پردیس مدارس در شهرهای هم جوار نیز در دستور کار این دانشگاه قرارگرفته است.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان