ضرورت مهاجرت انقلابی به توئیتر

۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۶ چاپ کد خبر: 73323
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، توییتر در مقطع زمانی انتخابات 88 از حیث محبوبیت به حدی رسیده بود که در الکسا به عنوان چهارمین وب گاه پربازدید ایرانیان معرفی شد. توییتر منشاء دروغ ها و شایعات باور پذیری شد که جرقه اتفاقات آن سال را زد. پس از آن فیلتر شد. و به این واسطه پاتوق فراری ها و خارج نشین های آس و پاسی شد که با استفاده از آن به برندسازی برای خود پرداختند و هم اکنون با پشتیبانی دوپینگی صهیوسعودی هزینه های حقوق بشری برای کشور بوجود می آورند. چاره چیست ؟ از آنجا که بعد از 10 سال از بیانات معروف رهبری در کرمان در سال 84 به منظور پیشگیری از آسیب های از فضای مجازی و بهره گیری حداکثری از فرصت ها، سیاست های سلبی آقایان جواب نداده و سیاست های غیرایجابی نیز به بن بست رسیده و فعلا به نظر نمی رسد شبکه اجتماعی داخلی قد علم کند، بایستی آرایش دفاعی و تهاجمی واقع بینانه ای در توییتر گرفت... از فرصتهای فرا ملی توئیتر نیز نباید گذشت. توئیتر باید مانور قدرت شهروندان جمهوری اسلامی ایران در فضای بین الملل باشد. روابط عمومی تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، شهرداری ها، ادارات در کشور بایستی به سه زبان حساب توییتری ایجاد کنند. اگر حضور نمایندگان طبقات مختلف اجتماعی در این شبکه فراهم شود، این نهادها در مقابل کارهای خوبی که انجام می دهند تشویق و در مقابل کار هایی که انجام نمی دهند مواخذه می شوند. پیشنهادات و انتقاداتی هم توسط مردم به آنها می شود که باعث افزایش سطح خدمات رسانی آنها و رضایتمندی خواهد شد. مدیران دولتی در ایران بایستی ملزم به حضور در توییتر شوند، اگر طبقات اجتماعی در توییتر حضور یابند، هر عمل نیک مدیران تشویق و هر عمل ناصوابی که انجام دهند بلافاصله محکوم می شوند. و آنها در اتاقهای دربسته فلسفه بافی و تصمیم سازی نخواهند کرد. اگر بسترسازی های مناسب انجام می شد، دو پیام رهبری به جوانان غرب نه در بولتن های رنگی که در عمل جریان ساز می شد. توئیتر بستر کم نظیری است برای اشتراک احادیث ائمه، سخنان بزرگان انقلاب و ... به زبانهای مختلف و در قالب های متنوع حوزه های علمیه، مراجع دینی، و طلاب علوم دینی با توجیه نسبت به فضا بایستی در توییتر فعال باشند. دفاتر مراجع تقلید بایستی روزانه گزارشی از اظهارات مردم را به سمع و نظر مراجع عظام برسانند. خنثی سازی شبهه های دینی قبل از کشیده شدن به جامعه، در توئیتر قابل حل و خنثی سازی است. افلا تعقلون... تشکلهای دانشجویی، کانونهای فرهنگی، پایگاه های بسیج شهر و روستاها، گروه های جهادی، تشکلهای فرهنگی شهر و روستا باید حساب در توییتر ایجاد کنند و خدمات خود به جامعه و مواضع سیاسی را اعلام کنند، کمپین بسازند و قدرتشان را به رخ بکشند. یدالله مع الجماعه... تشکلهای کارگری و صنفی نیز باید در این فضا حضور یابند. و مطالبات خود را در چارچوب قانون مطرح کنند، اینگونه می توانند همراهی طبقات دیگر را به دست آورند. کار به دست موج سوارها نمی افتد و فیها منافع للناس... توییتر فرصت مناسبی برای معرفی برندهای مطرح ایرانی و تسهیل صادرات کالا و خدمات است. همچنین کسب و کار های کوچک زیادی می تواند از طریق ارتباطات توییتری شکل بگیرد . شبکه سازی که منجر به پیاده سازی استارتاپ های موفق خواهد شد. توییتر بهترین فرصت را برای معرفی پیشرفتهای ایران و معرفی ظرفیت های مختلف آن برای سرمایه گذاری فراهم آورده است. عکس، فیلم، محتوای هدفمند در قالب کمپین ها و هاشتگ های موثر می تواند ظرفیت توریسم ایران را ارتقاء دهد. و پروپاگاندای ضد ایران را به راحتی هر چه تمام تر خنثی کند. در جهان عرب نوشته های فیسبوک ارزشی بالاتر از کتب کتابخانه تاریخی بغداد و اهمیت توییتر از دایره المعارف المنجد بالاتر رفته، تبلیغات بر ضد ایران با محوریت وهابیون و طرفداران مدل اسلامی ترکیه و بواسطه عدم رابطه مردمی باور پذیری بالایی پیدا کرده است. این شبکه زنجیره ای و سازمان یافته ، تلاش دارد تا با چشم پوشی از نقش موثر ایران در دفاع از منافع کشورهای اسلامی با توجه به شرایط به خط دهی و جریان سازی در کشورهای منطقه بپردازد : ایران شر مطلق و خطرناک تر از اسرائیل است ! حلب های زیادی وجود دارند که کمک به آنها توسط سربازان بلاد فارس می تواند زمین بازی را اینبار در فضای مجازی عوض کند. ۹دی مجازی در توئیتر شدنی است. هرکس را که میشناسید و دغدغه مند است به این فضا دعوت کنید. موج مهاجرت انقلابی به توییتر بایستی هرچه زودتر اتفاق بیفتد. هر کسی که اندکی عرق ملی، میهنی و یا تعلق خاطری به مبانی انقلاب ۵۷ دارد بایستی در توییتر حاضر شود. این حضور در سطح فردی، اجتماعی و کسب و کار نیز برای این افراد ارزش افزوده به همراه خواهد داشت. و فی ذلک فلیتنافس المتنافسون و پیشدستی کنندگان در آن بر یکدیگر پیشدستی می کنند.   انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان