به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از گیل نگاه، درد بیماری برایشان جانکاه بود اما دردی که از فقر و محیط نامناسب زندگی برجانشان سایه افکنده بود هرروز آن ها را بیشتر مچاله می کرد.



زوج سالمندی که در یکی از روستاهای شرق گیلان زندگی می کنند چند سالی است با مشکلات مالی دست به گریبانند که رهاورد از کارافتادگی و نبود سیستم مناسب تامین اجتماعی است. روزگار بعد از ابتلای پدر خانواده به سرطان هر روز بیشتر از قبل در کامشان تلخ شد. این زن و مرد سالمند هر چند که ۳پسر و ۳ دختر دارند اما آن ها هم به دلیل مشکلات مالی قادر به کمک مستمر و بهسازی سرپناه پدر و مادر خود نبودند.



پدر که به سرطان دستگاه گوارش مبتلا شده به دلیل مراحل درمان مجبور است چند روز در هفته چند کیلومتر مسیر صعب العبور روستای محل زندگی خود را به سمت مراکز درمانی در شهر طی کند.



بعد از مطلع شدن گروه خیریه «سفیران مهربانی» لنگرود از نامناسب و غیر ایمن بودن محل زندگی این زوج، آن ها به جمع آوری مبالغی برای کمک به بهسازی وضعیت نامناسب این خانه ی روستایی پرداختند.



با برنامه ریزی چند هفته ای و کمک خیران شیروانی خانه ی قدیمی تعمیر شد تا دیگر چکه های باران به سر و روی این زوج سالمند بیمار نریزد، دیوار ها و کف اتاق و سرویس بهداشتی تعمیر و بازسازی شد تا کمی از رنج های آن ها کاسته شود. در بخشی از کار گروه خیریه «سپاس و خدمت» لاهیجان همین به کمک نیک اندیشان سفیران مهربانی رفت.



در ادامه تصاویر مراحل بازسازی منزل این زوج سالمند را به پاس اقدام نیک اندیشانه ی گروه خیریه «سفیران مهربانی» و گروه «سپاس و خدمت» با هدف ترویج مهربانی را مشاهده می کنید با این توضیح که به خاطر حفظ شان و کرامت انسانی زوج سالمند از ذکر نام روستا و نشان دادن چهره ی آن ها خودداری شده است.



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%



%image_alt%
برچسب‎ها : سفیران مهربانی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان