فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بالا رفتن تلفات جانی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم برای مخفی ساختن تلفات و آثار مربوط به آن دچار چالش جدیدی شده است. - 

به گزارش لنگرنیوز ، سردار سید محمد باقر زاده در گفت وگو با  فارس اظهار کرد : آمار تلفات جانی رژیم صهیونیستی به تدریج بالا می رود و این رژیم برای مخفی ساختن تلفات و آثار مربوط به آن دچار چالش جدیدی شده است.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهیدان  بیان کرد: برابر اخبار واصله رژیم صهیونیستی در صدد بر آمده است شبانه با اعزام آمبولانس های نظامی اجساد کشته شدگان را از محل بیمارستان مرکزی «برزیلا مدیکال» واقع در «اشکول» و بیمارستان مرکزی «آسوتا مدیکال» واقع در «تلاویو» به نقاط ناشناخته جدیدی در اطراف بیابان های این دو شهر انتقال دهد.

کارشناس تلفات انسانی جنگ از تاسیس قبرستان های جدید در این مناطق خبر داد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی طی بخشنامه ای تمام بیمارستان های شهرهای فلسطین اشغالی را موظف ساخته است تا اجساد کشته شدگان این رژیم را تا چند روز نگهداری کنند تا با آمادگی قبلی توسط ماموران امنیتی در نقاط از پیش تعیین شده دفن شوند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان