طائب با اشاره به مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: امریکایی که ادعا می کرد ایران را مانند یک سیگار کشیده شده له می کند امروز برای مذاکره با ایران از فرانسه و سایر کشورها مدد می گیرد.

 به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش گفتمان زندگی به سبک شهدا به مناسبت بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۵ در مهدیه رشت ،به تحلیل نگرش و نگاه شهدا به دنیا و اخرت پرداخت و بااشاره به اینکه زندگی و سیره شهدا باید به عنوان یک الگو برتر مورد بررسی قرار گیرد اظهار کرد: شهدااز فرصت زندگی به درستی استفاده کردند.

وی با تصریح بر اینکه دنیا برای رزمندگان اسلام بی ارزش بود خاطرنشان کرد: شهدا با خدا معامله کردند ،و برنده واقعی بازی دنیا شدند.


وی با اشاره به اینکه شهدا واقعیت جنگ را درک کردند بیان کرد: رفتن راه شهدا شعور و درک می خواهد.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به به ندای «هل من ناصرینصرنی» امام حسین (ع) و با تاکید بر اینکه ندای امام حسین برای نسلها باقی مانده است افزود: در روز عاشورا شهدای درد شمشیر را احساس نمی کردند چراکه آنان درک کردند که دنیای فانی ارزشی ندارد.


وی با بیان اینکه برای تغییر سبک زندگی و رفتن به راه شهدا باید فکر حاکم بر زندگی ما عوض شود تصریح کرد:این فکر زمانی عوض می شود که ما درک کرده باشیم که در کدام مسیر تجارت می کنیم مسیر الهی و یا دنیوی را انتخاب کرده ایم .

 

وی با اشاره به سوره یاسین بیان کرد: تمام اعمال انسان باید برای خدا باشد.


طائب با تاکید بر جامعه بدون امام معنا نداردافزود: اگر رژیم صیهونیستی سقوط کند خانه خدا آزاد می شود.


وی مکان ظهور امام زمان را خانه خدا عنوان کرد و با تاکید بر اینکه دلیل عدم ظهور امام زمان به ما مربوط می شود بیان کرد: جریان القاعده و وهابیت اگر دستش برسد برای از بین امام زمان از هیچ چیز دریغ نمی کند.


وی با تاکید بر اینکه این افراد روبروی امام خواهند ایستاد و امام را شهید می کنند اظهار کرد: سبک زندگی باید در مسیر آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت امام زمان (عج) باشد.


طائب با بیان اینکه امام راحل برای جمع کردن نظام سلطنتی، استقرار جمهوری اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و سپردن پرچم نظام اسلامی به مهدی (عج )قیام کرد افزود: دشمن وقتی از این سه هدف آگاه شد انقلاب را زنگ خطری دید و تصمیم گرفت که انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کند./8دی نیوز

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان