به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نمایش خیابانی «مردم چی می بینن؟!» موفق به دریافت عناوین برتر در جشنواره تئاتر مارلیک گیلان شد.



نمایش خیابانی «مردم چی می بینن؟!» کاری از گروه هنری کاسپین لنگرود است که توانست در چهارمین دوره جشنواره تئاتر مارلیک گیلان عناوین برتر این جشنواره را دریافت کند.



گروه هنری کاسپین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بهزیستی و مرکز توانبخشی آدنیس شهرستان لنگرود در این چهارمین شرکت کرد.



یاسر کاظمی نویسنده و مهدی محمدپور کارگردان نمایش خیابانی "مردم چی می بینن؟" هستند.



کسب مقام اول و تندیس نویسندگی توسط یاسر کاظمی، مقام دوم گارگردانی توسط مهدی محمدپور، مقام اول و تندیس بازیگری زن توسط زینب شعبانی، مقام اول و تندیس بازیگری مددجو توسط هادی محمدعلیزاده، رتبه برگزیده پوستر و بروشور توسط علی ضیایی و کار برگزیده هیئت داوران برای حضور در جشنواره منطقه ای کاسپین از عناوین کسب شده گروه کاسپین لنگرود است.



به گزارش لنگرخبر، چهارمین جشنواره تئاتر معلولان بهزیستی گیلان با عنوان "مارلیک" 14 الی 16 دی ماه 95 با حضور هنرمندان و داوران مطرح کشور در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد که از 24 گروه تئاتر متقاضی حضور در این جشنواره، 14 گروه انتخاب شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان