به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرهاد شوقی با اشاره به اینکه موافق استیضاح شهردار هستم، اظهار کرد: وضعیت مالی شهرداری رشت بحرانی بوده و کارگران شهرداری چند ماهی است که حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی جامعه تأخیر در پرداخت حقوق فشار زیادی به قشر کارگر تحمیل می کند تصریح کرد: کارگری که جمع دریافتی ماهیانه اش کمتر از یک میلیون تومان است قادر نیست بدون دریافت چند ماه حقوق معیشت خود را تامین کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: تأخیر در پرداخت حق بیمه پرسنل شهرداری رشت به تامین اجتماعی یکی دیگر از دلایل عملکرد ضعیف شهردار رشت است.

وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری به دلیل عدم پرداخت حق بیمه توسط شهرداری در مواقع مراجعه به مراکز درمانی با مشکل مواجه می شوند،بیان کرد: مدت هاست که جمع آوری شهر نت های بانک شهر که بدون مصوبه شورا در سطح شهر احداث شده، به شهردار گوشزد شده است.

شوقی گفت: شهردار رشت تاکنون بارها در صحن شورا حاضر شده و بابت جمع آوری شهرنت های بانک شهر قول مساعد داده که تاکنون این مهم عملی نشده و شهرنت های بانک شهر بدون مجوز و مصوبه شورا در سطح رشت مشغول به فعالیت هستند.

وی کیفیت نامرغوب آسفالت رشت را از دیگر موارد تذکرات متعدد شورا به شهرداری عنوان کرد و یادآور شد: در این زمینه نیز تاکنون اقدام موثری مشاهده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه آسفالت رشت با لگد کنده می شود تصریح کرد: کیفیت آسفالت رشت به حدی نامطلوب بوده که خیابان هایی که عمر آسفالت آنها کمتر از ۶ ماه می گذرد دوباره نیازمند آسفالت ریزی هستند و با دلایل ارائه شده تأکید دارم شهردار رشت باید استیضاح و برکنار و وضعیت شهر ساماندهی شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان