سایت های «سبک زندگی» را بشناسید

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ۰۹:۵۹ چاپ کد خبر: 73749
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در کنار همه اتفاقاتی که دور و اطراف همه ما وجود دارد و آن ها را به پدیده های مهم و تأثیرگذار  زندگی مان تبدیل می کنند؛ چیزهایی هم در زندگی وجود دارند که شاید  نه مهم باشند و نه بود و نبودشان مهم و حیاتی اما یک خاصیت بزرگ دارند اینکه در قالب چیزهای ریز و درشت به حال و هوای آدم ها رنگ و رو می بخشند و به زندگی های روزمره شان چاشنی اضافه می کنند تا یکنواخت نباشند. بود و نبود یک گلدان روی میز، پختن کیک شکلاتی،یا دوخت و دوز ساده با پارچه های دم دستی توی خانه و یا طبخ یک غذای ساده برای شام اهالی خانه، همه چیزهایی است که می تواند به زندگی آدم ها حال و هوای تازه ای ببخشد، کنار همه هیاهو و شلوغی های دنیای مجازی سایت هایی هست که کارشان خوب کردن حال آدم هاست و ما آن ها را با عنوان سایت های سبک زندگی می شناسیم تا کمی با مطالبشان کمی از روزمرگی های زندگی کم کنیم به آن ها چاشنی اضافه کنیم.

 نی نی سایت

یکی از وبگاه های اینترنتی است که  مختص سبک زندگی خانواده هایی است که قرار است صاحب فرزند شوند این سایت چند سالی است که کارش را در زمینه پرورش نوزاد و تربیت کودکان آغاز کرده است و تا حدودی هم می شود گفت که جایش را در بین خانواده ها باز کرده است تا جایی که این وب سایت این روزها محل مراجعه بسیاری از بانوانی است که دلشان می خواهد تجربه مادر شدن را به شکل مطلوبی پشت سر بگذارند. اگر تا به حال گذرتان به این سایت افتاده باشد خواهید دید که در آنجا می توانید از زمان بارداری مادر تا کودکی فرزندتان مطالبی را پیدا کنید که به شما کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشید؛ اما نکته جالب توجه اینجاست که در این سایت علاوه بر ارائه مطالب مورد نیاز برای مادرها برای آقایان نیز می شود مطالبی را  پیدا کرد که به آن ها کمک کند تا پدر بهتری برای بچه هایشان باشند.

تبیان

یکی از سایت های پرطرفداری است که  از سال ۸۱ آغاز به کار کرده است و در طول همه این سالها مرجع اطلاعاتی بسیاری از کاربران بوده است به گونه ای که  خیلی ها به واسطه سرچ گوگل بسیاری از سوالاتشان در حوزه های مختلف سبک زندگی را در تبیان پیداکرده اند. برای همین به راحتی می توان گفت که تبیان یکی از قدیمی ترین سایت هایی است که در فضای مجازی و در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی دست به کار شده است . اگر نگاهی به آن بیندازید می بینید که در این سایت در بخش های مختلفی مثل«خانواده و زندگی»،«دانش و فناوری»،«کودک و نوجوان»،«تغذیه و سلامت» و ...می شود مطالبی پیدا کرد که دربرگیرنده جواب سؤال های کوچکی است که ممکن است در روز مره برای خیلی هامان پیش بیاید.

بیتوته

به نسبت سایت های اسم و رسم دار در این حوزه شاید از قدمت کمتری برخوردار باشد. بیتوته از سال ۸۸تا به امروز حوزه فعالیت های خودش را در موضوعات مختلفی مثل «اسرار خانه داری»، «دنیای مد»،«زناشویی»،«آشپزی و تغذیه» شروع کرده است و کاربران و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است به شکلی که مسئولان خود«بیتوته» ادعا کرده اند که روزانه به واسطه انتشار مطالبشان چیزی بیش از ۷۰۰هزار مخاطب دارند.

رنگی رنگی

«رنگی رنگی یعنی زندگی، یعنی شادی، یعنی سرخوشی، یعنی خود بودن، یعنی مهم ترین شخص زندگی خود بودن. در رنگی رنگی ما نشان می دهیم که برای شاد بودن بهانه های کوچک فراوانی هست. برای رنگی بودن فقط کافی است دل رنگی باشد و بقیه اش حله !» این چیزی است که اهالی سایت«رنگی رنگی» در تعریف سایتشان گفته اند جایی که از سر وشکل متفاوت و رنگارنگش هم می شود فهمید که برای مخاطبانش پیشنهادهای رنگارنگ زیادی را دارند تا آن ها به واسطه مطالبشان زندگی شادتر و پر زرق وبرق تری را پشت سر بگذارند برای همین شما می توانید مطالب مختلف آن را در بخش های متفاوتی مثل«آرامش»،«تفریحی»،«دانایی»،«سالم و زیبا»،«شادی» و... بخوانید.

چی

سایتی با اسمی عجیب و غربب و منحصر به فرد است که قرار است به همه سؤالات مختلف در رابطه با سبک زندگی پاسخ بدهد به شکلی که بخش ها مختلف این سایت نیز بر اساس این سؤالات شکل گرفته است  مثل«چی بخریم»،«چی بپوشیم»،«چی ببینیم» و یا حتی «چی بازی بکنیم». «چی» جزو سایت هایی است که به تازگی کارش را در حوزه سبک زندگی آغاز کرده است.«حال خوب با چی» شعاری است که اهالی این سایت برای مطالبشان در نظر گرفته اند و در تعریف خودشان این طور گفته اند:« چی، یک کافه کوچک است. یک پاتوق که تویش می شود کلی خرده ریز حال خوب کن پیدا کرد. ما اینجا می خواهیم به روز باشیم. می خواهیم خیلی خلاصه و جمع و جور بفهمیم توی حوزه هایی که ممکن است یک جوان هر روز با آن ها سر و کار داشته باشد چه اتفاقاتی در حال افتادن است. برای آپدیت بودن، نیازی نیست که خوره اینترنت و اخبار باشید. نویسنده های چی، به شما می گویند الان در دنیای خوراکی ها، پوشیدنی ها، خواندنی ها، شنیدنی ها، دیدنی ها و... چه خبر است.»

سرآشپز طیبه

اگر جزو کسانی باشید که به آشپزی علاقه داشته باشید و این هنر در زندگی شخصی تان برایتان دغدغه باشد حتماً گذرتان به این سایت خورده است و سر در آن عنوان«کارگاه آشپز سازی»خورده است و ادعا دارد که آشپزی را به زبان ساده برای افراد آموزش می دهد. برای همین در این سایت علاوه بر آشنایی با تهیه پخت غذاهای روتین در آن می توانید فوت کوزه گری و دستور پخت غذاها،دسرها و شیرینی های متفاوتی را پیدا کنید که بیش از پیش برایتان هیجان انگیز باشد و کامتان را خوش کند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سبک زندگی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان