نماینده مردم تهران با اشاره به شیطنت های برخی افراد پیرامون تبعیت از رهبری در جامعه اسلامی تصریح کرد: صدای خمینی اکنون از گلوی خامنه ای شنیده می شود.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام حمید رسایی بعد از ظهر امروز در یادواره چهار شهید خانواده هدایت پناه و زمانی شهرستان فومن اظهار کرد: این خانواده های شهدا با ایثار جان جوانان خود مدال افتخار با ارزشی را بر گردن آویختند.

وی با بیان اینکه شهدا به برپایی چنین یادواره هایی نیازمند نیستند، تصریح کرد: برپایی یادواره شهدا تنها روح ما را تسکین می دهد.

*بدهکاری مردم به شهدا

نماینده مردم تهران گفت: جایگاه و مقام معنوی شهدا بسیار بالاست و مردم امروز بدهکار آنها هستند.

وی با بیان اینکه شهدا در عالم برزخ زنده بوده و نزد خداوند روزی می خورند، گفت: روزی شهدا از فیض الهی تامین می شود.

رسایی با تصریح بر اینکه حیوانات بر خلاف انسان ها قادر به درک برخی مفاهیم دنیوی نیستند، افزود: اموات در برزخ نیز چیزهایی را می دانند و درک می کنند که زندگان از درک آن عاجز هستند.

وی مقام روح را یک پله بالاتر از جسم دانست و با اشاره به مقام شهدا در عالم برزخ گفت: جایگاه شهید به دلیل تاثیرگذاری آن در عالم دنیا متفاوت و برتر از دیگران است.

نماینده مردم تهران مجلس گفت: مردم در مواقع حساس زندگی و طلب حاجات خود از خداوند، شهدا را واسطه قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا به دور از حق فردی به دنبال ایثار و حقوق دیگران بودند، خاطرنشان کرد: شهدا وظیفه را بر حقوق فردی خود ترجیح دادند.

*صدای خمینی از گلوی خامنه ای شنیده می شود

رسایی برپایی یادواره شهدا را نوعی تلنگر افراد به خویشتن خود دانست و گفت: ایثار شهدا ماندگار بوده و این اصل هستی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس رزمندگان بوی حق و راستی می داد، یادآور شد: این امر به خاطر هدف و نیت شهدا که همانا پایداری از انقلاب اسلامی و پشتیبانی از رهبری است، تحقق یافت.

نماینده مردم تهران با اشاره به شیطنت های برخی افراد پیرامون تبعیت از رهبری در جامعه اسلامی تصریح کرد: صدای خمینی اکنون از گلوی خامنه ای شنیده می شود.

وی متذکر شد: امام زمان (عج) اکنون حاضر هستند اما تبعیت مسلمانان تا زمان ظهورشان را به عهده نایب خود قرار داده اند.

رسایی با بیان اینکه سید علی خامنه ای نایب بر حق امام زمان (عج) هستند، خاطرنشان کرد: نفس بنیانگذار انقلاب اسلامی از نفس سید علی خامنه ای بیرون می آید.

نماینده مردم تهران با تصریح بر اینکه مسئول بی لیاقت و خائن حتماً در کشور وجود دارد، متذکر شد: این خائنان دوست نما در دوران امام علی (ع) نیز وجود داشتند.

وی ادامه داد: در مجلس نیز برخی افراد منفعت طلب و خائن نیز وجود دارند.

*مردم در انتخاب خادمان خود دقت کنند

رسایی با بیان اینکه مشکلات کنونی کشور به خاطر خیانت معدود افراد منفعت طلب نیست، خاطرنشان کرد: برخی مشکلات مربوط به حوزه های دیگر است.

وی تاکید کرد: مردم در انتخاب نمایندگان و خادمان خود دقت کنند و افراد هم راستا و هم پیوند با شهدا و نظام را برگزینند.

نماینده مردم تهران ملت ایران را الگوی جهان اسلام خواند و خاطرنشان کرد: مردم قدر این جایگاه خود را با پشتیبانی از ولایت بدانند./فارس

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان