به گزارش لنگرنیوز ، چند روز گذشته خبری با تیتر افشین گلباغی ، به عنوان شهردار لنگرود انتخاب شد + توضیحات در سایت لنگرنیوز قرار گرفت که در این خصوص 4 تن از اعضای شورای شهر جوابیه ای را در خصوص انتخاب شهردار به این پایگاه خبری ارسال کردند که می توانید در اینجا بخوانید ، 5 نفر دیگر اعضای شورا شهر لنگرود نیز در واکنش به جوابیه 4 نفر از اعضا شورا توضیحاتی را برای اذهان عمومی برای این پایگاه خبری ارسال کرده اند تا برخی از گفته ها و ناگفته ها را بازگو کنند.



به گزارش لنگرنیوز ، چند روز گذشته خبری با تیتر افشین گلباغی ، به عنوان شهردار لنگرود انتخاب شد + توضیحات در سایت لنگرنیوز قرار گرفت که در این خصوص 4 تن از اعضای شورای شهر جوابیه ای را در خصوص انتخاب شهردار به این پایگاه خبری ارسال کردند که می توانید در اینجا بخوانید ، یک نفر اعضای شورا شهر لنگرود نیز در واکنش به جوابیه 4 نفر از اعضا شورا توضیحاتی را برای اذهان عمومی برای این پایگاه خبری ارسال کرده اند تا برخی از گفته ها و ناگفته ها را بازگو کنند.



در این خصوص نامه یک نفراز اعضای شورا به نام رحیم شیخ طاهر که عینا و بدون دستکاری در زیر آمده است.



نتیجه گیری درست بودن هر کدام از این دو جوابیه بر عهده شما خوانندگان گرامی



بسمه تعالی



مدیر محترم پایگاه اطلاع رسانی لنگرنیوز



با اهدا سلام و تحیات الهی و ارزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه رحمت در خصوص جوابیه مربوط به اظهار نظر چهار تن از اعضای شورای محترم شهر لنگرود که در مورد شیوه تعیین شهردار جدید اظهار نظر کرده اند ، خواهشمند است این موضوع را جهت اطلاع مردم شریف شهر لنگرود در پایگاه اطلاع رسانی درج فرمایید : با تشکر



*در خصوص نامه چهار تن از اعضای شورای شهر لنگرود برادران ارجمند جناب مهدی پور ، حجامی ، زحمتکش و سرکار خانم سروری ،



اینکه ماجرای انتخاب شهردار را ((کودتا)) قلمداد کرده اند؟!! جای بسی تاسف است که اینگونه ادبیات کلامی و نوشتاری آنهم در خصوص همکاران خود استفاده می کنند !! شیفتگان خدمت در هیچ مجموعه ای از نظام اسلامی با هم بر سر رسیدن به قدرت و مقام درگیر نخواهند شد ، برعکس تشنگان قدرت هستند که بر سر رسیدن به مقام های زودگذر دنیایی بحث و جدل دارند!!!



*عزیران در نوشته خود یادآور شده اند که حوالی ظهر رو 25-4-1393 دردفتر شورا جلسه پنج نفره جهت شهردار شدن آقای گلباغی ، در حال شکل گرفتن لابی بزرگی به این منظور بود ؟!!!



در جواب عرض می کنیم که عزیزان ، محل شورای شهر که جای امد و شد دهها شهروند فهیم لنگرودی است و اینکه دربهای همه اتاقها برای همه مردم باز است و اینکه قداست کلمه شورا و مشورت را با بار کلامی منفی میکشید این انصاف است ؟! در حالیکه نصف زمان این جلسه را سرکار خانم سروری تشریف داشتند !!!



* سرکار خانم سروری که روز 25-4-93 در حضور حداقل 5 نفر از شورای شهر لنگرود با حرص و ولع خود را بعنوان نامزد شهردار شدن برای لنگرود مطرح کردند که با عدم استقبال و برخورد سرد اعضای شورا مواجه شدند ، ناچار صحنه های اصلی جلسه شورای مورخ 25-4-93 را غیر واقعی جلوه داده و حداقل چند خبر دروغ را در آن گزارش قید کرده اند که جای گله و شکایت است !!!



الف ) نوشته شد ما 2 نفر از اعضای هیئت امنای وادی(آرامستان) در دفتر شورا حضور یافتیم ؟!



قابل ذکر است فقط جناب منوچهر مهدی پور عضو هیئت امنا هستند و شخص دومی از شورا وجود ندارد!!!



ب ) می فرمایند سرکار خانم سروری که اتفاقی از مووضع شهردار شدن آقای مهندس گلباغی با خبر شدند ، در صورتیکه که خداوند تبارک و تعالی میداند و 5 نفر از اعضای شورا هم میدانند که ایشان قسمت اعظمی از جلسه غیر رسمی قبل از ظهر 25-4-93 را حضور داشتند و همیشه هم از خودشان بعنوان اینکه می خواهند شهردار لنگرو باشند یادکرده است؟!!



ج ) جلسه فوق العاده شورا راس ساعت 14 عصر مطابق هر هفته روز های شنبه و چهارشنبه ( در ماه مبارک رمضان ) تشکیل گردید که با کمال تاسف نوشته شده که در ساعت 14:30 دستور کار به آنها داده شده است که این نیز واقعیت ندارد!!!



د ) ضمنا مردم آگاه و دین دار بدانند که جلسه شورا با تلاوت قرآن توسط آقای زحمتکش شروع شد و تقریبا یک ساعت و نیم از جلسه گذشته بود و تمام مدت یک و نیم ساعت هم موضوع بحث کیفیت انتخاب شهردار بوده که آقای زحمتکش دقیقا ساعت 15:30 با گرفتن برگه ممهور به مهر شورا برای رای گیری به حالت قهر از جلسه خارج شدند به تبع ان آقای مهدی پور برای اینکه ایشان را متقاعد کنند که برگردند از جلسه شورا بلند شدند و بیرون رفتند و بعد از آن نیز اقای حجامی و سرکار خانم سروری بیرون رفتند برای تهیه نامه ای به ریاست شورا مبنی بر اینکه از ایشان برای تعیین شهردار مهلت بخواهند درحالیکه برگه های رای سفید 3 نفر از اعضا در صحن جلسه ماند و یک نفر(آقای زحمتکش) نیز برگ رای خود را با خود بردند!!!



*نکته مهم اینکه اگر این سنت شود که به هر دلیل جزیی چند نفر از اعضای شورا که مخالف امری هستند بلند شوند و از جلسه خارج شوند آیا سنگ بر روی سنگ بند خواهد شد ؟!!



در خاتمه متذکر می گردد که اینگونه نامه نگاری ها و به هم پریدن ها ، هیچ مشکلی از مشکلات مردم شریف لنگرود که با هزاران امید و آرزو به ما 9 نفر اعضای شورا رای دادند ، حل نخواهد کرد ما 5 نفر از اعضا شورا با در نظر گرفتن خدا و رسول (ص) در این ماه رحمت دست یاری و کمک به سوی برادران و خواهر خود دراز کرده و در یک صف واحد بدور از خودبینی ها و منیت ها میخواهیم به لطف خداوند خادم خوبی برای نظام اسلامی و مردم شریف لنگرود باشیم.



ملتمس دعای خیر شما



رحیم شیخ طاهر



29 - 4 - 1393

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان