به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین عطایی، امام جماعت مسجد مستوفی استادسرا رشت در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی که صبح پنج شنبه (۲۳ دی) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، گفت: ارزش کار و حضور گسترده در این مراسم به این معنی است که شما به پیغمبر اکرم، انبیاء و ائمه معصومین احترام گذاشتید چراکه علما وارثان انبیاء هستند.

وی با تأکید بر سفارش پیغمبر اکرم مبنی بر اینکه به علما احترام گذارید، اظهار کرد: هر کس به عالم دینی احترام کند به مانند این است که به پیغمبر و انبیاء احترام کرده است.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه اولین جرقه انقلاب بعد از تصویب لوایح شش گانه شاه، اعتراض علما و اعلام رفراندوم و تحریم آن توسط امام خمینی (ره)، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از لحظه انقلاب جزء برنامه ریزان و گردانندگان اصلی بود.

امام جماعت مسجد مستوفی استادسرا رشت ادامه داد: تمام کارهایی که برای انقلاب انجام می شد آیت الله هاشمی رفسنجانی مستقیماً برنامه ریز کار آقا بود و مقام معظم رهبری دراین باره می فرماید در تمام مقاطع  انقلاب  آیت الله هاشمی تکیه گاه مطمئن و امین بودند.



 



 



وی بابیان اینکه قرآن کریم برای مجاهدین درراه خدا درجات عالی قائل است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با عمل خود مردم را به کارهای نیک و تقوا دعوت کنند و آیت الله هاشمی مرد عمل و فدایی امام و ملت بود.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه مرگ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سنگین است و سنگین تر از آن مظلومیت آیت الله هاشمی  است، اظهار  کرد:  ایشان تا لحظه  مرگ مدافع حریم ولایت، رهبری و فدایی ملت و مردم بود تا جایی که می گوید  من عاشق آقا هستم.



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان