به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، بر اساس خبر رسیده، این مراسم با حضور و سخنرانی شمس لنگرودی، کریم رجب زاده، رضا اسماعیلی، یزدان سلحشور، فرامرز محمدی پور، بهمن زارعیان، محمدمهدی رسولی، عطاءالله حاجی پور، اسماعیل حقیقی، عباس رضیئی و جمعی از فرهنگیان و علاقه مندان به شعر و ادبیات برگزار شد.



 



احمد خویشتن دار لنگرودی خردادماه ۱۳۲۶ در لنگرود به دنیا آمد. او بعد از گذراندن دوران تحصیلات متوسطه در رشته ادبی و انجام خدمت سربازی، در سال ۱۳۵۲ به استخدام آموزش و پرورش درآمد. ورود به وادی ادبیات را از دوران دبیرستان با سرودن دوبیتی های گیلکی آغاز کرد. اولین شعر خویشتن دار لنگرودی در قالب غزل در سال ۱۳۴۷ با نام  «بیا و مهربانی کن» در مجله  «امید ایران» چاپ شد. تا کنون ۱۴ عنوان کتاب در زمینه های شعر و ادبیات کودک و نوجوان از او منتشر شده است. وی بازنشسته آموزش و پرورش و در حال حاضر ساکن تهران است.



 



از آثار او این عنوان ها هستند: مجموعه شعر «طنین کومه باران» شامل غزل ها و دوبیتی ها، «طعم بادام های باران» مجموعه شعرهای آزاد، تدریس الفبای فارسی، کتاب هوش کودکان (۲ مجلد)، حیوانات دنیای دور، داستان کودک، زیباترین کتاب من، صد آزمایش علمی و آموزش الفبای فارسی همراه شعر.



انتهای پیام
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : احمد خویشتن دار

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان