به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نخستین دوره لیگ غیررسمی والیبال با حضور شش تیم در شهرستان لنگرود از ۱۲ دی ماه به مدت سه ماه (اواسط فروردین ۱۳۹۶) به صورت رفت وبرگشت در سالن طالقانی، فجر، ابن سینا و بحران شهرداری لنگرود آغاز شد.



 



در دومین هفته این دوره از مسابقات سه بازی انجام شد که در نخستین دیدار موبایل بابک با نتیجه ۲ بر صفر اسپرت برند را از پیش رو برداشت.



 



در دومین بازی بهینه سوز ماهدشت با نتیجه دو بر صفر پیتزا ستاره (نوجوانان شهرداری) را شکست داد و تیم شهدای چالکیاسر (صنایع چوبی خاکزاد) با نتیجه دو بر یک مغلوب پارس پکیج شد.

از سوی کمیته فنی بازی ها حسن بحرکاظمی، مرتضی شعبانپور و مهدی امینی به عنوان بهترین بازیکن ۳ بازی هفته دوم انتخاب شدند.



 



طبق جدول این مسابقات، سه بازی در هفته سوم انجام می شود.



 



پیتزا ستاره (نوجوانان شهرداری) _ موبایل بابک

شنبه ۹۵/۱۰/۲۵، ساعت ۱۹:۳۰، سالن بحران

پارس پکیج _ بهینه سوز

یکشنبه ۹۵/۱۰/۲۶، ساعت ۲۰:۳۰، سالن فجر



 



شهدای چالکیاسر(صنایع چوبی خاکزاد) _ اسپرت برند

چهارشنبه ۹۵/۱۰/۲۹، ساعت ۲۲، سالن طالقانی

هفته سوم رقابت های لیگ، بنام و یاد شهدای گران قدر “آنسرمحله” مزین شده است.



 



در جدول رده بندی لیگ والیبال لنگرود تا پایان هفته دوم، تیم والیبال پارس پکیج با 5 امتیاز در رده اول و تیم های بهینه سوز و پیتزا ستاره با 4 و 3 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.



 



این لیگ غیررسمی در راستای برنامه های فرهنگی ستاد یادواره شهید قهرمان حسین املاکی و جهت ترغیب و تشویق بیشتر جوانان به ورزش با محوریت گروه جهادی شهید فلاح عباسی با همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه لنگرود، ستاد یادواره شهید قهرمان حسین املاکی، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لنگرود و هیئت والیبال شهرستان لنگرود انجام می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان