مردم از گروه چپ و راست سرگردان شدند

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ۰۹:۴۰ چاپ کد خبر: 74003
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار حسین مصطفی پور عصر دیروز (یک شنبه)در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حجت الاسلام عبدالحسین رضایی تنها روحانی شهید ترور منافقان از این شهرستان در مسجد چهارده معصوم روستای سلاکجان بخش کلاچای اظهار کرد: امام حسین(ع) به همراه اهل بیت خود برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کرد.



وی نقش امر به معروف و نهی از منکر را برای هدایت جامعه تاثیرگذار خواند و افزود: همه باید اهداف قیام امام حسین(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهیم و در آن مسیر گام برداریم تا جامعه اصلاح شود.





فرمانده تیپ تکاور میرزا کوچک خان با اشاره به آیات قرآن، امر به معروف و نهی از منکر را برای سعادت بشر دانست و تصریح کرد: در جامعه امروز به مسأله امر به معروف و نهی از منکر توجهی نمی شود و به فراموشی سپرده شده است.





وی با بیان اینکه دشمن برای تحقق نیافتن احکام و آرمان های اسلامی و قرآنی در جامعه سرمایه گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: اجرا نشدن امر به معروف و نهی از منکر زمینه آسیب هایی مانند بسته شدن دریچه های بصیرت در درون انسان می شود.





مصطفی پور تهاجم فرهنگی را سخت تر از تهاجم نظامی خواند و گفت: در تهاجم فرهنگی با افکار در ارتباط هستیم و برای داشتن جامعه سالم نیازمند خانواده سالم با توجه کردن والدین به فرزندان هستیم تا از انحرافات روحی و روانی جلوگیری شود.





وی با اشاره به تلاش حضرت امام(ره) برای ایجاد وحدت بین روحانیت و مردم در جامعه افزود: نقش خود را به خوبی ایفا نکرده ایم و در وادی طیف چپ و راست گرفتار شده ایم.





فرمانده تیپ تکاور میرزا کوچک خان با اشاره به اینکه مردم از گروه چپ و راست سرگردان شدند، تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا خط قرمزها زیر سؤال برود و از مسیری که امام(ره) ترسیم کرده بود فاصله گرفتیم.





وی گفت: باید جامعه و وحدتی شکل گیرد که از حرف گرایی بیرون آید و برخلاف تلاش دشمن جامعه در مسیر درست باشد و به وحدت برسد.





مصطفی پور با اشاره به اینکه دشمن اصل نظام را نشانه رفته است، خاطرنشان کرد: هر جا بر سر دو راهی و تردید قرار گرفتیم می توانیم با مراجعه به وصیتنامه امام راحل مسیر درست را پیدا کنیم زیرا حضرت امام(ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری حوادث جامعه را پیش بینی کرده بود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان