به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری که عصر دیروز (شنبه) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد آرامش و ثبات در جامعه و اقتصاد از هدف های اول دولت است و مسئولین از هرگونه اقدامات التهاب آمیز و تنش زا اجتناب و در مسیر و چارچوب قانون عمل کنند.



 



سید رضا جوادپور با تأکید بر اینکه هرگز به دنبال ایجاد ناآرامی در حوزه مأموریت خود نباشیم، گفت: گشایش و شفافیت اطلاعات از اهداف دولت است و در مسیر رشد و باید سازندگی و برنامه های اقتصاد مقاومتی و شاخصه های مقام معظم رهبری حرکت کنیم.



 



جوادپور افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی باهدف گشایش در زندگی مردم و صحنه ارتباطات بین المللی است.



 



فرماندار لنگرود اعتماد عمومی را سرمایه ای بزرگ عنوان و تصریح کرد: دولت به دنبال شفافیت است و سیاست دولت سرپوش گذاشتن بر تخلفات نیست و مقابله با همه نوع فساد و انحراف از مأموریت دولت است.



 



وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی رابطه مردم با حکومت رابطه پدر فرزندی است، خاطرنشان کرد: ما بایستی در مقابل خواسته های مردم نهایت صبر، استقامت و نهایت انگیزه برای خدمت را داشته و صبور باشیم.



 



جوادپور در جلسه شورای اداری شهرستان به روسای ادارات تذکر داد که روزهای سه شنبه در محل کار خود حاضر و به هیچ مأموریت اداری نرفته و به مراجعات مردمی پاسخگو باشند که البته این محدود به یک روز نیست و باید در تمام طول هفته نسبت به این موضوع توجه کنند.



 



فرماندار لنگرود در پایان از حضور گسترده و باشکوه مردم و مسئولان در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی قدردانی کرد و افزود: مراسم بزرگداشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در روستاها و شهرها در حال برگزاری است.



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان