به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره آیین های بومی و محلی گیلان که در مرکز فرهنگی هنری لنگرود برگزار شد، گفت: شهرستان لنگرود همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر میزبان جشنواره استانی بومی و محلی است.



 



وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های همه دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش و روابط عمومی ها، اظهار کرد: مشارکت همه دست اندرکاران موجب می شود تا روزهای شاد و پرنشاطی برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود .



 



جوادپور ادامه داد: این جشنواره باید به نحو شایسته و در کمال آرامش، نظم، محتوای خوب و آموزنده و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و آرمان های اسلامی به نسل جوان برگزار شود .



 



فرماندار لنگرود  با تاکید بر پاکسازی و زیباسازی محوطه بیرونی مرکز فرهنگی هنری لنگرود، تصریح کرد: این جشنواره استانی در دو نوبت صبح و عصر از 16 الی 21 بهمن در مرکز فرهنگی هنری لنگرود برگزار می شود.



 



وی جشنواره آیین های بومی و محلی گیلان را بستر مناسبی به منظور ایجاد فرصت های فرهنگی عنوان و اظهار کرد: توجه به محتوای آموزشی برنامه ها، ایجاد فضای شاد برای کودکان و نوجوانان و احیاء سنت ها از مهم ترین اهداف این جشنواره است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان