شب گذشته دو دیدار از دور نیمه نهایی در رده آزاد و پیسکسوتان بازیهای فوتسال جام رمضان در سالن 22 بهمن لنگرود برگزار گردید و تیم های راه یافته به فینال مسابقات مشخص شدند.به گزارش لنگرنیوز ، شب گذشته دو دیدار از دور نیمه نهایی در رده آزاد و پیسکسوتان بازیهای فوتسال جام رمضان در سالن 22 بهمن لنگرود برگزار گردید و تیم های راه یافته به فینال مسابقات مشخص شدند.



شب گذشته تیم تعویض روغنی برادران صوفی با برتری 1 بر صفر مقابل تیم آریا درویشانبر در رده سنی آزاد به پیروزی رسید و توانست به فینال مسابقات صعود کند.



در دیگر بازی شب گذشته تیم شماره 2 گالری طلا ناصری  در زده سنی پیشکسوتان توانست با 3 گل تیم سازمان چای لاهیجان را مغلوب کند و در این رده نیز به فینال صعود کردند.



دو تیم شیرینی سرای تبریز در رده سنی آزاد و تیم شماره 1 گالری طلا ناصری در رده پیسکوتان توانسته بودند با غلبه بر حریفان خود به فبنال راه پیدا کنند.



بر طبق جدول مسابقات امشب دو دیدار در مرحله رده بندی در رده سنی آزاد و 1 پیشکسوتان برگزار می گردد.



تیم آریا درویشانبر و تیم بستنی نعمت در رده سنی آزاد و تیم سازمان چای لاهیجان و تیم شادروان ملکی در رده سنی پیشکسوتان برای کسب مقام سومی و چهارمی به رقابت خواهند پرداخت.



جمعه شب نیز دیدار فینال جام رمضان در هر دو رده سنی برگزار خواهد شد که به شرح زیر می باشد.



در رده سنی آزاد : تیم تعویض روغنی برادران صوفی - شیرینی سرای تبریز



در رده سنی پیشکسوتان : تیم شماره 1 گالری طلا ناصری و  تیم شماره 2 گالری طلا ناصری



لازم به ذکر است که گاری طلای ناصری در این مسابقان دو تیم را راهی مسابقات کرده بود که هر دو تیم توانستند به فینال راه یابند.





1



2

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان