به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نخستین کنسرت علی پارسا خواننده آلبوم «جزر و مد» پس از استقبال از این آلبوم در زادگاهش برگزار می شود.



 



«بزار گریه کنم»، «عشق من» و «آخرش» ازجمله  تک قطعات و موزیک ویدئوهایی که توانست نام خود را بین خوانندگان پاپ در سطح کشور ثبت کند که در ادامه نخستین آلبوم رسمی خود «جزر و مد» را روانه بازار موسیقی کشور کرد.



 



نخستین کنسرت علی پارسا در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ساعت 21 در تالار لوتوس لنگرود برگزار خواهد شد.



 



علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به آموزشگاه موسیقی سماع، کافی نت بهرنگ، چاپ بیژن در لنگرود، شهر کتاب، فروشگاه راشد در شیشه گران در لاهیجان، عکس و فیلم ناب، موسسه دیجیتال کلیک در آستانه اشرفیه و عکاسی مهران رودسر مراجعه کنند و همچنین برای تهیه بلیط اینترنتی با امکان انتخاب صندلی می توانند به سایت www.IRANCONCERT.com مراجعه کنند.



 



در چند ماه گذشته مشکلاتی برای حنجره علی پارسا به وجود آمد که بعد از طی کردن دوره نقاهت و بهبود کامل وضعیت جسمی اش تلاش می کند نخستین کنسرت رسمی خود را زادگاهش و در ادامه در دیگر نقاط کشور ادامه دهد.



 



این کنسرت به تهیه کنندگی سید حسین فاطمی تحت امتیاز شرکت نغمه ماندگار پارس و میلاد رضایی به عنوان رهبری ارکستر به روی صحنه خواهد رفت.



انتهای پیام/
نمایش در اندازه اصلی" data-lightbox="imageset1">
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان