به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی صدیق، امام جمعه لنگرود با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در دیدار مسئولین ادارات، نهادها و بانک های شهرستان که صبح امروز(122 بهمن) در بیتشان برگزار شد، گفت: این همه جلالت و موفقیت ها در جمهوری اسلامی ایران را مدیون امام راحل هستیم و امروز نیز ولی امر مسلمین این مسیر را با قدرت، صلابت و اقتدار ادامه می دهد.



 



وی با اشاره به دو حادثه غم انگیز در طلیعه 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روزهای غرور آفرین دهه فجر امسال، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از مظلومین تاریخ و از ارکان بزرگ انقلاب و مردی استثنایی است و رحلت جانسوز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دهه فجر امسال ما را غمگین کرد.



 



حجت الاسلام صدیق ادامه داد: شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو فاجعه دردناک دیگری بود که آتش نشانان فداکارانه برای حفظ جان و مال مردم از همه چیز خود گذشتند.



 



امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه در دهه فجر پروژه های عمرانی و عام المنفعه زیادی به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: این تعداد از پروژه ها نشان دهنده کار و فعالیت مسئولان است و خوبی ها و خدمات انقلاب باید بیان شود  هر چند همه دردها رفع نشده اما بسیاری از آن درمان شده است.



 



حجت الاسلام صدیق خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا با ارائه خدمات صادقانه به مردم دل آنان را شاد و امیدوار و مردم را جذب کنیم.



 



امام جمعه لنگرود در پایان با تذکر به اینکه امسال چراغانی سطح شهر لنگرود نسبت به سال های گذشته ضعیف است، تصریح کرد: شهردار نسبت به این موضوع توجه داشته باشد.



 



گفتنی است، در دهه فجر امسال 187 پروژه با اعتبار 68 میلیارد تومانی در شهرستان لنگرود به بهره برداری خواهد رسید.



 



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان