به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان شب گذشته در مراسم اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار که در منزل شهید مدافع حرم فرهاد خوشه بر برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین وظیفه امروز ما حفظ ارزش های انقلاب است که امام خمینی آن را واجب دانستند.  

سرهنگ عباس بایرامی گفت: یکی از بزرگ ترین وظایف جبهه ارزشی معرفی اصل انقلاب به نسل جدید جامعه است.

وی افزود: هنر امام خمینی بیرون کشیدن افرادی بود که دچار روزمرگی بودند و در فضای غبارآلود زندگی می کردند که توانست با منش و رفتار خود جامعه ایران را به محیط انقلابی تبدیل کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: مدافعان حرم برای دفاع از عمق استراتژیک انقلاب و دور از مرزهای کشور جان فشانی می کنند که بهترین آب برای پایداری انقلاب خون شهدا است.

بایرامی بابیان اینکه با شعار کاری پیش نمی رود، گفت: در آستانه اربعین انقلاب اسلامی ایران شدیداً نیاز به توسعه و تقویت آرمان های امام خمینی کبیر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم سم دیده دنیا از ظلم خسته شده اند، عنوان کرد: در دهه اخیر شاهد رویش های انقلابی تحت عنوان بیداری اسلامی در کشورهای دنیا هستیم که در مقابل ستم ایستادگی می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: دنیا تشنه فراگیری معارف انقلاب اسلامی است که می توان فرهنگ انقلاب را از طریق هنرنمایشی و سینما به مخاطب انتقال داد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان