به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مراسم افتتاح نخستین جشنواره آیین های بومی و محلی گیلان، ظهر امروز با حضور نماینده و فرماندار لنگرود،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و جمعی از مدیران شهرستان هم زمان با ششمین روز از دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار افتتاح شد.



 



مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امام خمینی(ره) نیز معجزه قرن بیستم است که همه معادلات جهانی را بر هم زد و با آمدنش زندگی شکل دیگری به خود گرفت.



 



علی پور حسن با تأکید بر حفظ ارزش های انقلاب، گفت: فرهنگ انقلابی باید به درستی به فرزندانمان منتقل شود و فرزندان ما بدانند که ما از چه ظلمتی به چه نوری رسیدیم.



 



وی افزود: جشنواره آیین های بومی و محلی گیلان از 16 الی 21 بهمن سال جاری در دو نوبت صبح و عصر به میزبانی مرکز فرهنگی هنری لنگرود برگزار می شود.



 



پورحسن بابیان اینکه آیین های شرق و غرب گیلان در این جشنواره ارائه و هرروز نیز یک شهرستان برنامه خواهد داشت، تصریح کرد: تقویت هویت ملی و قومی، افزایش شناخت و آگاهی کودک و نوجوان، توجه به سنت ها و زبان مادری، ارتقاء کیفی برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی از دیگر اهداف این جشنواره است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان