مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: پروژه های جدید عمرانی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، به نام شهدای انقلاب اسلامی گیلان نام گذاری می شود.

به گزارش لنگرنیوز ، عزیز پورعزیزی در گفت و گو با تسنیم ، با اشاره به اینکه جلسه کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در 26 دی ماه امسال با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه 15 مصوبه به تصویب رسید.


وی با اشاره به مصوبات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، گفت: بر اساس مصوبات مذکور، مقرر شد تمام دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر نوآوری داشته باشند.


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه ستاد دهه فجر باید در همه ادارات به ریاست مدیران تشکیل شود، تصریح کرد: ستاد دهه فجر در روستاهای سراسر استان با همکاری دهیاری ها، شوراهای محل و پایگاه های مقاومت بسیج با مسئولیت مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان تشکیل می شود.


پورعزیزی خواستار ارائه خدمات ویژه دستگاه های اجرایی به مردم در دهه فجر امسال شد و بیان کرد: دیدار چهره به چهره مسئولان دستگاه های اجرایی با مردم در دهه فجر انجام می شود.


وی با تاکید بر فضاسازی شهری توسط شهرداری ها در دهه فجر ، خاطرنشان کرد: آذین بندی، تبلیغات محیطی و غیره باید دارای نوآوری باشد.


به گفته این مسئول، بانک ها می توانند تسهیلاتی را در دهه فجر به افراد متقاضی پرداخت کنند.


پورعزیزی با بیان اینکه تبیین هنرمندانه دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه هر دستگاه اجرایی در دهه مبارک فجر از مصوبات ستاد دهه فجر گیلان بود، تصریح کرد: در دهه فجر امسال تعدادی از پروژه های عمرانی تکمیل شده افتتاح می شود.


وی افزود: پروژه های جدید عمرانی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، به نام شهدای انقلاب اسلامی گیلان نام گذاری می شود.


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به توزیع سبد کالا با تدبیر مدیران دستگاه های اجرایی به کارکنان ، افزود: تعداد 35 غرفه با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی گیلان در مسیر راهپیمایی 22 رشت رشت دایر می شود.


پورعزیزی با بیان اینکه مستندسازی درباره پیشکسوتان پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان انجام می شود، تصریح کرد: این مستند در دهه فجر امسال از رسانه ملی پخش می شود.

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان