به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به روند بررسی این پرونده، گفت: کمیته 3 نفره درباره این پرونده یک بار تشکیل و مکاتبات لازم  با وزارت علوم انجام شده است.
+خبر مرتبط: فریدون کیست و چه می کند؟

وی افزود: قرار است در هفته جاری نیز مدارک و اطلاعاتی که درباره تحصیل فریدون از دستگاه های ذیربط تقاضا کرده ایم به دست کمیته برسد. همچنین مقرر شده اعضای کمیته مصاحبه هایی را با برخی از افراد درباره پرونده تحصیلی فریدون انجام دهند.

عضو کمیته 3 نفره بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون در مجلس، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، اعضای کمیته قرار است نشستی را با رئیس و مسئولان وقت دانشگاه شهید بهشتی و در صورت لزوم نشستی نیز با آقای حسین فریدون داشته باشند.

ابطحی با بیان اینکه اعضای کمیته منتظر هستند تا وزارت علوم مستندات را ارائه دهد، تصریح کرد: اعضای کمیته نیز از دستگاه های ذیربط خواسته اند تا در مورد پرونده تحصیل حسین فریدون گزارش ها و مستندات خود را ارائه دهند که تا چند روز آینده قرار است این مستندات به کمیته وصول شود.

وی با بیان اینکه گزارش نهایی درباره پرونده تحصیلی برادر رئیس جمهور تا 2 هفته دیگر تدوین می شود، گفت: گزارش نهایی در این باره ابتدا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و سپس به هیئت رئیسه پارلمان ارائه می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان