به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین عصر دیروز در یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و 33 شهیده زن گیلان در مصلای امام خامنه ای شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: هفت هزار شهیده زن افتخار نظام ماست که جمهوری اسلامی را در دنیا بزرگ کرده است.



 

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا با ایثارگری و شهامت تا پای جان ماندند و امروز الگوی ما هستند، تصریح کرد: هفت هزار شهیده زن نشان دهنده این است که زنان در خانه ننشسته اند و با لباس رزم در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری و شهامت تا پای جان ماندند.





وی خطاب به حاضران ادامه داد: برادران شما در دوردست ها در جبهه مقاومت چنان جنگیدند که شهرهای نبل و الزهرا را آزاد کردند و این دو شهر بزرگ نزدیک به 60 هزار جمعیت را در خود جای داده و حدود چهار سال در محاصره بود و با هنر مقاومت توانستند به پیروزی برسند.





حق بین با اشاره به اینکه رزمندگان و شهدای مدافع حرم مدال افتخار را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: با جنگیدن دست های خالی و مقاومت کردن در مقابل دشمنان و درس بزرگی به آنها داد.





وی با اشاره به اینکه الگوبرداری از شهدا هدف شوم دشمنان را نقش بر آب می کند، یادآور شد: امروزه دشمن تمام قد علیه ما ورود کرده و تمام همت خود را جمع کرده تا با ماهواره و فضای مجازی به اعتقادات و باورهای جوانان ضربه بزند.





این مسؤول امنیت جامعه را در گرو توجه به فرهنگ دانست و متذکر شد: مسیری که شهدا رفته اند ما را به سرمنزل می رساند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.





وی گفت: جوانان باید آگاه باشند و الگوهایی که دشمنان برای جوانان ما به سوغات می فرستند از آنها دوری کنیم و به الگوهای شهدا متوسل شویم ضمن اینکه دشمن در تمام عرصه ها علیه ما جنگ تمام عیار را آغاز کرده تا به ما ضربه بزند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان