به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی شفیعی عصر امروز در حاشیه افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری کومله در دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای ارائه و بیان خدمات دولت برای مردم است.



 



شهردار کومله مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه ها را سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: جمع آوری آب های سطحی، فرش موزاییک پیاده روها و جدول گذاری سطح شهر و آسفالت کوچه ها و معابر اصلی ازجمله پروژه های انجام شده است.



 



وی اصلاح فضای سبز، لایه روبی استخر کومله، بازسازی و توسعه پارک کودک و اجرای پسماند در شهر و مدارس را از دیگر اقدامات شهرداری کومله اعلام کرد.



 



شفیعی بابیان اینکه مهم ترین منبع درآمدی شهرداری ها از طریق صدور پروانه است، اظهار کرد: همه این اتفاقات خوب در شرایط نامطلوب شهرداری ها ازنظر مالی و رکود ساخت وساز انجام شد.



 



شهردار کومله عدم درامد کافی شهرداری را از مشکلات شهرداری کومله اعلام و تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی در پرداخت حقوق کارکنان مشکل داریم البته این مشکل شامل دیگر شهرداری ها نیز می شود ولی در کومله نمود بیشتری دارد.



 



وی مشکلات حریم شهری را از دیگر مشکلات شهرداری کومله دانست و اظهار کرد: شهرداری کومله در منطقه حریم بیشترین خدمات ازجمله آسفالت، لوله گذاری و ... را ارائه می دهد ولی در منطقه حریم نمی تواند پروانه ساختمانی صادر کند.



 



شفیعی عنوان کرد: شهرداری کومله با توجه به ارائه خدمات در منطقه حریم، بازگشت درامد ندارد که این امر موجب ایجاد مشکلات مالی شهرداری می شود.



 



وی افزود: برای دریافت مجوز معدن شن رودخانه ای دائماً در بروکراسی اداری و عدم همکاری ادارات زی ربط درگیر هستیم این در حالی است که بخش های خصوصی در قسمت های غیرمجاز دائماً در حال برداشت هستند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان