به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،  ظهر چهارشنبه با مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس، سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی 30 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری رسید.



 



این پروژه ها در حوزه آب و فاضلاب اعم از آب رسانی به اطاقور، اصلاح و بازسازی تأسیسات آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و همچنین احداث مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت، خانه هلال، مرکز پزشکی هسته ای، انتقال خط لوله گاز و پروژه های شهرداری کومله بود.



 



از 30 پروژه عمرانی و خدماتی 22 پروژه در حوزه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری کومله شامل جمع آوری آب های سطحی، فرش موزاییک پیاده روها و جدول گذاری سطح شهر و آسفالت کوچه ها و معابر اصلی، اصلاح فضای سبز، لایه روبی استخر کومله، بازسازی و توسعه پارک کودک و اجرای پسماند در شهر و مدارس بااعتبار سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.



 



حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث 6/5 کیلومتر خط انتقال از چاه روستای مریدان تا اطاقور بااعتبار 2 میلیارد تومان، بازسازی و تعویض الکتروپمپ و ایستگاه های پمپاژ بااعتبار 200 میلیون تومان و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهرستان لنگرود بااعتبار 150 میلیون تومان از پروژه های شرکت آب و فاضلاب شهرستان لنگرود است که درمجموع برای اجرا، تکمیل و بهره برداری از این 3 پروژه 2 میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.



 



افتتاح خانه بهداشت مریدان با زیربنا 60 مترمربع و اعتبار 100 میلیون تومان، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید قاسم پوررضا علی اطاقور شامل دندان پزشکی، آزمایشگاه، داروخانه و مرکز بیتوته پزشکان خانواده با زیربنا ساختمان 600 مترمربع و اعتبار 600 میلیون تومان، گازرسانی به 12 روستا بخش اطاقور بااعتبار 1 میلیارد و  100 میلیون تومان و افتتاح خانه های هلال دریاسر و لات لیل توسط جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود با همکاری دهیاری ها و بخشداری های شهرستان از دیگر پروژه های این روز بود.



 



افتتاح مرکز پزشکی هسته ای شرق گیلان بااعتبار 2 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در لنگرود آخرین پروژه نهمین روز از دهه فجر است که شامل سی تی اسکن، اسکن قلب، استخوان و ریه است.



[gallery columns="1" size="large" ids="75588,75589,75590,75591,75592"]



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان