به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، برپایی نمایشگاه مبلمان در سالن ۲۲ بهمن لنگرود موجب نارضایتی شهروندان لنگرودی شد که ساعات تفریح آنان به نمایشگاه تبدیل شده است.



 



رئیس اداره ورزش لنگرود روز گذشته به خبرنگار لنگرخبر گفت: سالن ۲۲ بهمن به دلیل سرمای بیش ازحد هوا برای رفاه حال شهروندان با صلاحدید فرمانداری و هماهنگی اداره کل با تقاضای اصناف لنگرود برای 5 روز توسط بهره بردار سالن به امور صنفی داده شد.(مصاحبه کامل خداجو را اینجا بخوانید)



 



فرماندار شهرستان لنگرود در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص چگونگی تائید سالن برای نمایشگاه، اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت متولی برگزاری و برپایی نمایشگاه است که به دلیل شرایط جوی هوا سالن 22 بهمن لنگرود را برای برپایی نمایشگاه به فرمانداری و اداره ورزش پیشنهاد داد.



 



سیدرضا جوادپور افزود: فرمانداری در پاسخ به نامه اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود اعلام کرد که در صورت موافقت اداره ورزش، برپایی نمایشگاه در سالن 22 بهمن بلامانع است.



 



وی گفت: فرمانداری اعلام کرد که اگر محدودیتی برای اداره ورزش وجود ندارد ازلحاظ فرمانداری نیز بلامانع است که اداره ورزش نیز اعلام آمادگی کرد.



 



به گزارش لنگرخبر، عصر امروز تعدادی از شهروندان طبق روال گذشته برای تمرین به سالن 22 بهمن لنگرود رفتند که با نمایشگاه مبلمان در سالن روبرو شدند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان