همسر شهید حجت الاسلام انصاری: ماجدالماجد بازیچه سرویس اطلاعاتی عربستان و عروسک خیمه شب بازی این سرویس برای حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان بود.دولت لبنان دلایل قانع کننده ای پیرامون مرگ ماجد الماجد اعلام کند

 

 

به گزارش لنگرنیوز همسر شهید حجت الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان در گفت و گوی با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار کرد: از زمانی که حمله تروریستی مقابل سفارت ایران اتفاق افتاد، پشت پرده این داستان برای همه مشخص بود.

وی با بیان اینکه محاکمه عادلانه و مجازات این تروریست ها و به ویژه ماجد الماجد خواسته خانواده شهید انصاری و مردم ایران بود، افزود: همان گونه که امام علی(ع) قاتل خویش را به قصاص محکوم کردند ما هم خواستار قصاص و محاکمه و مشخص شدن کشورهای پشت پرده جنایت تروریستی مقابل سفارت ایران بودیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه خداوند حامی مؤمنان است، گفت: ماجد الماجد ظالمی بود که توسط ظالمان به هلاکت رسید و این نوع مرگ وعده الهی نابودی ستمکاران است.

ماجد الماجد بازیچه سرویس اطلاعاتی عربستان بود

همسر شهید حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: ماجدالماجد بازیچه سرویس اطلاعاتی عربستان و عروسک خیمه شب بازی این سرویس برای حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان بود.

وی با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی کشورهای پادشاهی منطقه ابزاری برای اجرای برنامه های سرویس های جاسوسی غربی هستند، گفت: از دولت و ارتش لبنان می خواهیم تحقیقات خود را در زمینه نشان دادن پشت پرده جنایت تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان انجام دهند.

دولت لبنان دلایل قانع کننده ای پیرامون مرگ ماجد الماجد اعلام کند

همسر شهید حجت الاسلام انصاری، با تأکید بر اینکه اعلام مرگ مشکوک ماجد الماجد به دلیل بیماری مورد قبول نیست، تصریح کرد: مرگ ماجد الماجد بسیار مشکوک بوده دولت لبنان باید دلایل قانع کننده ای را اعلام کند.

وی افزود: ماجد الماجد از بیمارستان مرخص شده بود و به بهبودی کامل رسیده بود ولی پس از دستگیری توسط ارتش یک بار دیگر به بیمارستان منتقل و پس از آن خبر مرگش منتشر شد.

مرگ مشکوک ماجد الماجد رسوایی جدید سرویس اطلاعاتی عربستان/ ضرورت پیگیری زوایای پنهان پرونده

فرزند شهید حجت الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان نیز پیش از این در گفت وگو با خبرنگار تسنیم خواستار پیگیری زوایای پنهان این پرونده شده بود.

مهدی انصاری با بیان “از بازداشت ماجد الماجد سرکرده تروریست هایی که عاملان انفجار مقابل سفارت ایران در لبنان بودند، خوشحال بودیم” اظهار کرد: امیدوار بودیم ماجد الماجد و تروریست های همکار این جنایتکار بین المللی محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه خانواده شهید انصاری خواهان استرداد ماجد الماجد برای محاکمه به ایران بود، افزود: آخرین جنایت این تروریست بین المللی انفجار مقابل سفارت ایران در لبنان بود.

فرزند شهید انصاری، با تأکید بر اینکه مرگ مشکوک ماجد الماجد رسوایی بزرگی برای سرویس اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی است، گفت: از سران لبنان و وزارت امور خارجه کشورمان می خواهیم پیگیر تحقیقات کامل در زمینه حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان باشند.

ماجد هفته گذشته از بیمارستان مرخص شده بود و بیماری نداشت

انصاری خاطرنشان کرد: برخی رسانه های عربی وابسته به لابی صهیونیستی اعلام کرده اند که ماجد الماجد به دلیل بیماری مرده در حالی که ماجد هفته گذشته از بیمارستان مرخص شده بود و بیماری نداشت.

وی با بیان اینکه پیگیری زوایای پنهان پرونده ماجد الماجد مطالبه خانواده شهید انصاری و تمام ملت ایران است، اظهار کرد: تروریست ها به سفارت ایران حمله کردند و مردم ایران از این مسئله متأثرند و منتظر محاکمه عاملان این حمله تروریستی هستند.

وی افزود: ماجد الماجد به تنهایی نمی توانست حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان را طراحی و اجرایی کند و به طور قطع سرویس های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی به این جنایتکار کمک کردند.

سازمان ملل در مورد جنایات ماجد الماجد تحقیق کند/ مرگ مشکوک ماجد به نفع حامیان این جنایتکار بین المللی است

فرزند شهید انصاری تصریح کرد: از دبیرکل سازمان ملل و سران کشورهایی که در ظاهر شعار آزادی و دموکراسی سر می دهند، می خواهیم تا در مورد جنایات ماجد الماجد تحقیق کنند.

وی افزود: مرگ مشکوک ماجد الماجد به نفع حامیان این جنایتکار بین المللی است.

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان