به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، محمد علی نجفی استاندار گیلان، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس، سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود و دیگر روسای ادارات در فاز دوم مسکن مهر لنگرود به بهره برداری رسید.  

از کل دو هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر گیلان، یک هزار و چهار واحد در شهرستان رشت با اعتبار ۳۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۷۴۰ واحد زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال، ۱۶۰ واحد در فاز دوم مسکن مهر لنگرود با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال به طور همزمان افتتاح شد.

همچنین ۱۰۰ واحد خود مالک با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، ۴۰ واحد در تالش با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، ۲۴ واحد در آستانه اشرفیه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۲۴ واحد در بندر انزلی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۲۰ واحد در فومن با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و هشت واحد در لوشان با اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر واحدهایی است که امروز همزمان به ۱۶۰ واحد در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسیده است.

هزینه کل این پروژه ها هزار و ۳۰۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فاز اول مسکن مهر لنگرود با ۸۹۶ واحد در سال گذشته به مالکان واگذار شد.

فاز دوم مسکن مهر لنگرود دارای ۱۰۴۰ واحد بوده که تاکنون ۷۰۴ واحد در اختیار مالکان قرار گرفته و ۳۳۶ واحد دیگر نیز در حال اتمام کار است.

افتتاح مسکن مهر گیلان یکی از پروزه های دهه فجر بود که به دلیل بارش برف در استان به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان